کد خبر: ۵۲۹۳۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
روایتی از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس در روزهای اخیر

نماینده مجلس: در پیامک‌هایی اخیرا با مرگ تهدیدمان کردند/ برای من بیشتر از 250 تا 300 پیامک با کد مشهد ارسال شد/ روزهای آخر پیام می‌دادند که اگر مردید چطور می‌خواهید جواب خدا را بدهید؟

در هفته‌های اول با مهربانی و محبت پیام می‌دانند مبنی بر اینکه عدم تصویب قوانین مرتبط با fatf همراهی با شهدا است. هفته دوم با کمی تهدید عنوان می‌شد که آخرتتان را می‌بازید و استقلال و آزادی کشور مطرح است. اما روزهای آخر پیام می‌دادند که اگر مردید چطور می‌خواهید جواب خدا را بدهید!
آفتاب‌‌نیوز :
پیک عضو فراکسیون امید با روایتی از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس در روزهای اخیر می‌گوید که هیات رئیسه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و سپس اهداف این افراد را گزارش دهد.

محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهریار و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره پیامک‌های تهدیدآمیز برای عدم تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم، گفت: یک یا دو پیامک برای نمایندگان ارسال نشده است؛ برای بنده بیش از 250 یا 300 پیامک دریافت کردم و پیامک‌های ارسال شده با کد مشهد بیش از سایر کدها بود. در هفته‌های اول با مهربانی و محبت پیام می‌دانند مبنی بر اینکه عدم تصویب قوانین مرتبط با fatf همراهی با شهدا است. هفته دوم با کمی تهدید عنوان می‌شد که آخرتتان را می‌بازید و استقلال و آزادی کشور مطرح است. اما روزهای آخر پیام می‌دادند که اگر مردید چطور می‌خواهید جواب خدا را بدهید!

او تاکید کرد: هر کسی نظر خودش را می‌فرستد برای مثال یک شبه کل حق التدریسی‌ها آموزش و پرورش پیامک می‌فرستند اما خواننده این پیامک‌ها باید عاقل باشد و متوجه شود چه چیزی به نفع کشور است.

این نماینده مجلس در خصوص احتمال سازمان یافته بودن این پیامک‌ها، ادامه داد: بخشی از این پیامک‌ها قطعا سازماندهی شده است و گروه‌های همگن و هم‌سو هستند اما بخشی از پیامک‌ها هم فردی است. برخی پیامک‌ها تکرار یک حدیث است که مشخص است سازماندهی شده است.

محمودی شاه‌نشین در خصوص اینکه سازماندهی پیامک‌ها از سوی چه گروهی انجام می‌شود، گفت: مجلس یا دستگاه‌های امنیتی مربوطه باید این موضوع را بررسی کنند. هر کسی که به دنبال ارسال پیامک‌های گروهی است حتما مخالف fatf است و مخالفان با یکدیگر هم نظر شدند که نظر سایرین را هم تغییر دهند.

او تاکید کرد: مهمتر از بررسی پیامک‌ها، بررسی اقدامات نمایندگانی در داخل صحن علنی مجلس است که طومار می‌آورند. باید این موارد بررسی شود که این اقدامات در شان مجلس است یا خیر. هیات رئیسه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و بررسی کند و سپس اهداف این افراد را گزارش دهد. مرکز پژوهش‌ها هم در این خصوص کار کند و به مجلس گزارش دهد.

منبع: اعتماد آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
4
وقتی فراریان مالیاتی در مشهد . بازرسان رسمی نظام را برای کنترل دریافت ها و پرداخت ها. از در ب بنگاه های اقتصادی استان قدس. از ورودشان ممانعت می کنند .
طیغان و تحدید کردنشان بیش بینی می شد .
ناشناس
|
Norway
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
تمامی مقصرین خودتان هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
3
مردم مي دانند چه كساني پيامك مي فرستند از آنان سوال كنيد
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
یک عده هستند که با تمام وجود بر این عقیده اند که "دیگی که برای ما نجوشد 70سال سیاه هرگز نجوشد" و لذا سالهای سال است هر دیگ دیگری را روی زمین پخش و پار میکنند . چون زورشان زیاد بوده و هست , عادتشان شده است ! ترک عادت را هم که میدانید !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین