کد خبر: ۵۲۹۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

برندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی «ام‌تی‌وی» معرفی شدند

«پلنگ سیاه» و «چیزهای عجیب» به ترتیب به عنوان برنده بهترین فیلم و سریال تلویزیونی در جوایز سالانه «ام‌تی‌وی» شناخته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سریال تلویزیونی «چیزهای عجیب» محصول شبکه "نتفلیکس" در رقابت با «بازی تاج و تخت» از شبکه "اچ‌بی او"، «۱۳ دلیل» از "نتفلیکس" و همچنین دو سریال «گرونیش» و «ریوردیل»، جایزه بهترین اثر تلویزیونی جوایز «ام‌تی‌وی» ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد و «میلی بابی براون» نیز برای بازی در این سریال برنده بهترین بازیگر تلویزیونی شد. 

به گزارش هالیوود ریپورتر، در بخش سینمایی نیز فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم شد و «چاغدویک بوزمن» نیز برای نقش‌آفرینی در این فیلم برنده جوایز بهترین بازیگر و بهترین قهرمان شد. همچنین «مایکل بی. جردن» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین شخصیت منفی شد.

در بخش بهترین فیلم، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، «سفر دختران»، «آن» و «زن شگفت‌انگیز» دیگر نامزدها بودند و در بخش بازیگری نیز «تیموثی شلامی» برای فیلم «مرا به نامت صدا کن»، «آنسل الگورت» برای فیلم «بچه راننده»، «دیزی ریدلی» برای فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «سیرشا رونان» برای نقش‌آفرینی در فیلم «لیدی برد» از شانس‌های کسب جایزه بودند. 

نامزدهای جوایز سینمایی و تلویزیونی «ام‌تی‌وی» از سوی تهیه‌کنندگان و مدیران اجرایی انتخاب می‌شوند اما برندگان نهایی شاخه‌های گوناگون به انتخاب مردم و به صورت آنلاین برگزیده می‌شوند. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین