کد خبر: ۵۳۰۲۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

آتش سوزی سه دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمانی در تبریز+عکس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی سه دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع درخیابان ابوذر تبریز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ‌آتش پاد داوود طالب نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت  چهار و 41 دقیقه صبح امروز با گزارش مداوم شهروندان به سامانه 125 و اعلام مشاهده دود و آتش از داخل پارکینگ ساختمانی واقع در خیابان ابوذر- پشت ساختمان سنگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گروهی از آتش نشانان ایستگاه شماره 4 را جهت اطفاء حریق عازم محل حادثه کرد. 

وی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان در محل حادثه حاضر و شاهد متصاعد شدن دود غلیظ و زبانه کشیدن شعله های آتش از پارکینگ ساختمان شدند که در اثر این حادثه، ساکنین طبقات بالا نیز در اثر شدت حریق و غلظت دود حاصل، گرفتار و از پنجره های ساختمان از آتش نشانان درخواست امداد‌رسانی می‌کردند.

آتش سوزی سه دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمانی در تبریز

مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایجاد هماهنگی عملیاتی امدادی، گروهی عملیات مهار و پیشگیری از حریق را در پیش گرفته و گروه دیگر آتش نشانان نیز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با مراجعه به طبقات بالا، عملیات تخلیه دود و جستجوی محبوسین را آغاز و در کمترین زمان ساکنین گرفتار از میان دود، رها سازی کردند. 

‌به گزارش ایسنا،وی افزود: این حادثه بر اثر اتصال در سیم کشی برق یکی از سه خودرو پارک شده در داخل پارکینگ رخ داده بود که در نهایت منجر به گسترش و سرایت حریق به خودروهای دیگر شده بود. 

‌طالب نژاد گفت: در اثر وقوع این حادثه چهار نفر از ساکنین طبقات دچار دودزدگی شده بودند که سریعا پس از رها‌سازی جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و 11 نفر از ساکنان نیز توسط آتش نشانان از میان دود و آتش نجات یافتند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین