کد خبر: ۵۳۰۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
برای نخستین بار

پرداخت با کارت اعتباری از وجه نقد در انگلیس پیشی گرفت

در حال حاضر ۶۳ درصد مردم انگلیس استفاده از کارت‌های اعتباری را به استفاده از وجه نقد ترجیح می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گفته موسسه یو کی فاینانس در سال ۲۰۱۷ با استفاده از کارت های پرداخت معاملاتی به ارزش ۱۳.۲ میلیارد پوند انجام شده است در حالی که حجم مبادلات نقدی ۱۳.۱ میلیارد پوند بوده است.

افزایش اقبال عمومی به کارت های پرداخت باعث شده است سال گذشته ۵.۶ میلیارد تراکنش با استفاده از کارت های اعتباری و بدهی در انگلیس انجام شود. به گفته موسسه " یو کی فاینانس"  به طور متوسط هر فرد بالغ انگلیسی ۹ پرداخت با استفاده از این کارت ها انجام می دهد که ۸۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۶ است.

همچنین به گفته آدام هرسون- مدیر شرکت صدور کارت های اعتباری " بارکلی کارد"، اخیرا شاهد افزایش استفاده از خدمات پرداخت اینترنتی و موبایلی نیز بوده‌ایم که فرصتی جذاب برای فروشندگان و برندهای تجاری محسوب می شود. تخمین زده می شود تا سال ۲۰۲۲ متوسط استفاده از کارت های پرداخت به ازای هر نفر به ۲۲ مورد در هر ماه افزایش یابد. گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ بیشترین استفاده از را از کارت های اعتباری دارند و ۷۷ درصد جمعیت این گروه استفاده از کارت ها را به جای پرداخت وجه نقد ترجیح می دهند. هم چنین گروه سنی ۶۵ سال و بالاتر بیشترین استفاده را از وجه نقد دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، به گفته موسسه  یو کی فاینانس، حدود ۲.۲ میلیون نفر از شهروندان انگلیسی در خرید روزانه خود از وجه نقد استفاده می کنند. استفان جونز- مدیرعامل این موسسه- گفت: وجود انتخاب های متعدد برای شیوه پرداخت در انگلیس به هر فرد اجازه می دهد مناسب ترین شیوه با خود را برگزیند. هنوز برای تبدیل شدن به جامعه ای بدون وجه نقد فاصله زیادی داریم و با وجود آن که انگلیس به سمتی حرکت می کند که اهمیت وجه نقد در آن روز به روز بیشتر کاهش می یابد، هنوز بسیاری از افراد جامعه استفاده از این شیوه را برای پرداخت ترجیح می دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین