کد خبر: ۵۳۰۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

توصیه نماینده مجلس به رهبر کره شمالی: حواست به ترامپ باشد آمریکا قابل اعتماد نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رهبر کره شمالی باید بیشتر حواسش را به تحرکات و اقدامات دونالد ترامپ جمع کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره اقدام ترامپ در تمدید تحریم‌های کره شمالی به مدت یکسال اظهارکرد: رفتارها و اقدامات دولت آمریکا به ویژه در دولت ترامپ به خوبی نشان می‎دهد که این رئیس‎جمهور قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: ترامپ شخصیتی نیست که بتواند براساس مذاکره و توافق بین‎المللی عمل کند و تنها درصدد است با حرکات قلدرمآبانه به اهداف خود دست پیدا کند که بدون شک دراین مسیر موفق نخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‎ها همانطور که درموضوع توافق برجام رویکرد غیرمنطقی داشتند و از این معاهده بین‎المللی خارج شد در قبال کره شمالی نیز بدون شک متعهد نخواهد بود.

نقوی حسینی تاکیدکرد: مقامات کره شمالی به خصوص رهبراین کشور باید با دقت و نظارت بیشتری در جهت تعامل با آمریکا و شخص ترامپ وارد عمل شود چراکه عرصه بین‌الملل امروز به خوبی ثابت کرده است که آمریکا و دولتمردان این کشور قابل اعتماد نیستند و کشورها باید در راستای تعاملات و مراودات خود با ترامپ دقت نظری بیشتری را به کار ببندد.

وی اظهارکرد: مواردی که ترامپ در مذاکرات با کیم جونگ اون در سنگاپور مطرح کرد هیچ تعهدی برای اجرایی شدن ندارد از این رو بهتر است رهبر کره شمالی در برخورد با مقامات این کشور دقت و درایت بیشتری را اتخاذ کند.
خبرفوری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
1
واقعاً فکر کردی رهبر کره شمالی میاد به حرف تو گوش بده؟؟؟؟!!! چه فکری پیش خودت میکنی آخه این حرفو میزنی؟ :))) ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین