کد خبر: ۵۳۰۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

نماینده مجلس: امروز صدور احکام سنگین برای دانشجویان را بررسی می‌کنیم/ باید با وزارت اطلاعات، علوم و دادگستری جلسات مشترک برگزار کنیم

قطعاً باید پیگیری کنیم و پیشگیری می‌کنیم که فضای دانشگاه‌ها امنیتی نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس فراکسیون حقوق شهروندی، گفت: مراودات و جلسات مشترکی را با وزارت اطلاعات، وزارت علوم و وزارت دادگستری به‌منظور پیگیری صدور احکام سنگین برای دانشجویان خواهیم داشت.

عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه و رئیس فراکسیون حقوق شهروندی در خصوص آغاز به کار مجدد کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌ها دی‌ماه با توجه به صدور احکام سنگین برای آن‌ها، گفت: قطعاً باید پیگیری کنیم و پیشگیری می‌کنیم که فضای دانشگاه‌ها امنیتی نشود.

او گفت: باید مراودات و جلسات مشترکی را با وزارت اطلاعات، وزارت علوم و وزارت دادگستری داشته باشیم و وضعیت صدور احکام سنگین برای دانشجویان را پیگیری کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: کمیسیون آموزش هم باید به‌صورت تخصصی‌تر به صدور احکام سنگین برای دانشجویان ورود کند. حتی کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون شوراها به دلیل اینکه سیاست داخلی در حوزه اختیارات و وظایفشان است نباید نسبت به این موضوعات بی‌تفاوت باشند. دانشجویان باید از حاشیه امن لازم چه در حوزه نقدی که ارائه می‌دهند و چه در حوزه احکامی که وجود دارد، برخوردار باشند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: امروز به‌صورت جدی صدور احکام سنگین برای دانشجویان را پیگیری می‌کنیم.
منیع: اعتمادآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین