کد خبر: ۵۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
در گروه ایران، تیم‌های فوتبال پرتغال و اسپانیا با پنج امتیاز به دور بعد راه یافتند

گزارش گاردین از نارضایتی تماشاگران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دلیل حذف ایران

سایت گاردین در گزارشی از نارضایتی هواداران فوتبال در روسیه از قرار گرفتن اسپانیا بالاتر از ایران در گروه B و در نهایت حذف ایران نوشت.
آفتاب‌‌نیوز :
گاردین با اشاره به حذف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B اعلام کرد که برخی از هواداران فوتبال روسیه از این مساله ناراحت شده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در بازی آخر خود در دور گروهی جام جهانی  روسیه مقابل پرتغال به نتیجه‌ یک بر یک رسید. به ‌این‌ ترتیب تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسپانیا با پنج امتیاز به دور بعد راه یافتند.

گاردین درباره نظر هواداران فوتبال نوشت: هواداران فکر می‌کنند اگر داور بازی اسپانیا و مراکش کمک نمی‌کرد که در ‌دقایق آخر اسپانیا مقابل مراکش به مساوی دست یابد، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌توانست با چهار امتیاز به دور بعد راه یابد.

هوادارانی که بعد از بازی روز دوشنبه با گاردین صحبت کردند معتقد بودند که تیم‌ ‌ملی ایران به صورت واضحی توسط قضاوت نادرست داور بازی اسپانیا – مراکش از ادامه‌ جام جهانی حذف شد.

یک هوادار در این باره به گاردین، گفت‌: این خیلی ناراحت کننده است؛ ایران باید بالاتر از تیم‌ ‌ملی اسپانیا قرار می‌گرفت حتی زمانی که کمک داور بازی اسپانیا - مراکش گل دوم را آفساید اعلام کرد. داور وسط تصمیم دیگری گرفت. این یک دزدی آشکار است و برای فیفا خوب نیست. آن‌ها می‌خواستند به هر قیمتی اسپانیا صعود کند.

اگر بازی اسپانیا -‌ مراکش با نتیجه‌ دو بر یک به سود مراکش به پایان می‌رسید، احتمال داشت که اسپانیا از جام جهانی حذف شود.

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره این شرایط می‌گوید: خیلی ناراحت شدیم. ما در پایان بازی شانس زیادی برای صعود داشتیم. می‌توانستیم گل بزنیم و ببریم. همان طور که همه دیدند ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا دراین بازی برنده باشیم اما برخی شانس‌ها را از دست دادیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین