کد خبر: ۵۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰

صدور مجوز شکل‌گیری دفاتر احزاب در کمترین زمان ممکن

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران از صدور مجوز شکل‌گیری دفاتر احزاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: برای توسعه شعب در دفاتر احزاب زمینه لازم فراهم شده است. بنابراین احزابی که دفاتری دارند که مجوز ندارد می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای دریافت مجوز و جایگاه حقوقی اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا آقاعلیخانی در نشست هم‌اندیشی شاخه جوانان احزاب که امروز با حضور استاندار تهران در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: سیاست دولت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها در تصمیم‌گیری‌های کشور است و استانداری فرصت تعامل و تبادل‌نظر را برای احزاب فراهم کرده است. در مقاطع زمانی جلساتی با نمایندگان احزاب از همه طیف‌های سیاسی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: مجوز شکل‌گیری دفاتر احزاب در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد و دفاتری که مجوز ندارند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و شرایط را برای دریافت جایگاه حقوقی خود فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل سیاسی استانداری تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل دولت درخصوص منشور گفت‌وگوی سیاسی تاکید کرد: این منشور فرصت خوبی برای احزاب فراهم می‌کند تا با تعامل زمینه اجرای این منشور و استفاده از فرصت گفت‌وگوی احزاب و تشکل‌ها با دولت را فراهم کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین