کد خبر: ۵۳۱۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
با تصویب هیئت مدیره و با هدف بهره مندی از ظرفیت های نقدینگی صورت گرفت

واگذاری 40 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری امید وابسته به بانک سپه،با هدف حمایت از تولید

مدیرعامل بانک سپه از واگذاری 40 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری امید متعلق به بانک سپه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و کمک و حمایت از تولیدات داخلی همچنین تأکید ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی برای واگذاری سهام شرکت های تابعه و در اجرای قانون رفع موانع تولید اظهار داشت: با تصویب هیئت مدیره بانک سپه در مرحله اول 40 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان یکی از ده شرکت بزرگ بورس اوراق بهادار متعلق به بانک سپه واگذار می شود.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه این بانک اهتمام ویژه ای برای واگذاری سهام شرکت سرمایه گذاری امید دارد افزود: پس از تعیین قیمت کارشناسی سهام این شرکت و طبق ضوابط و مقررات ناظر؛ واگذاری سهام شرکت سرمایه گذاری امید صورت خواهد گرفت.

* واگذاری هزار و 605 میلیارد ریال اموال مازاد بانک سپه در سال گذشته
رییس هیئت مدیره بانک سپه در خصوص واگذاری املاک مازاد این بانک نیز اظهار داشت:بانک سپه تمام تلاش خود را برای واگذاری صحیح و در چهارچوب قانون املاک مازاد خود بکار گرفته و در این راه اقدامات ارزنده ای نیز انجام شده است.

وی واگذاری 130 رقبه املاک مازاد (واحد شمارش املاک) در سال گذشته به ارزش بیش از یک هزار و 605 میلیارد ریال را از جمله اقدامات مهم بانک سپه در این راستا عنوان کرد و اظهار داشت: این روند در سال 97 نیز ادامه داشته و تا کنون طی سه ماه سال جاری 67 رقبه از املاک مازاد بانک به ارزشی بالغ بر 563 میلیارد ریال واگذار شده است.

چقازردی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از هر سه درگاه پیش بینی شده یعنی برگزاری مزایده سراسری توسط بانک؛ برگزاری مزایده سراسری از طریق شرکت فام (شرکت فروش اموال مازد بانکها) و برگزاری مزایده استانی اموال مازاد بانک سپه در سال جاری نیز به سرعت و در چهارچوب قانون واگذار خواهد شد.

مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت : این بانک بطور متوسط هر ماه از یکی از درگاههای بیان شده یک مزایده سراسری برای واگذاری اموال مازد خود برگزار خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین