کد خبر: ۵۳۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های اروپا ۱۱۰۰ پرواز را کنسل کرد

خطوط هوایی "رایان ایر" از کمیسیون اروپا خواسته است برای حل بحران اعتصاب کارکنان بخش کنترل هوایی فرودگاه‌های اروپایی سریعا وارد عمل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از یورونیوز، این خطوط ایرلندی اعلام کرد تنها در ماه ژوئن به دلیل اعتصاب ها و کمبود نیرو در فرودگاه های فرانسه، آلمان و انگلیس ۲۱۰هزار مسافر این شرکت سرگردان شده اند و ۱۱۰۰ پرواز کنسل شده است. در حالی که تعداد پروازهای لغو شده این شرکت در ژوئن سال گذشته تنها ۴۱ مورد بود.

در ماه می نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز این شرکت لغو شده بود. کنی یاکوب، مدیر بازاریابی رایان ایر در بیانیه ای اعلام کرد: خواهان اقدام فوری کمیسیون اروپا و دولت های اروپایی برای پایان دادن به مساله اعتصاب ها و کمبود نیرو در فرودگاه‌ها هستیم که باعث شده است برنامه ریزی سفر میلیون ها مصرف کننده اروپایی مختل شود.

وی با اشاره به اعتصابات اخیر کارکنان بخش فرودگاهی فرانسه افزود که اقدامات بیشتری لازم است تا اعتصابات کنترل شود و پروازها تحت تاثیر این اقدامات قرار نگیرد.

با این حال خلبانان این شرکت هوایی رای به اعتصاب یک روزه در خصوص رویکرد مدیران این شرکت دادند. مساله ای که در صورت وقوع می تواند منجر به افزایش مشکلات این شرکت شود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین