کد خبر: ۵۳۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

وزارت کشور گزینه شورای شهر برای شهرداری کرج را تائید نکرد

شورا در رابطه با نامه وزارت کشور تصمیم گیری می‌کند و وزارت کشور پاسخ نامه ما را داده و ما باید در مورد مندرجات و محتویات نامه بحث و تصمیم‌گیری کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد نبیونی اظهار داشت: نامه‌ای محرمانه از وزارت کشور در مورد گزینه پیشنهادی شورای اسلامی شهر کرج برای تصدی شهرداری کرج به این شورا ارسال شده است.

وی افزود: این نامه باید در شورا مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه اگر گزینه پیشنهادی شهرداری کرج تایید شده بود وزیر کشور حکم وی را صادر می‌کرد، بیان کرد: شورا در رابطه با نامه وزارت کشور تصمیم گیری می‌کند و وزارت کشور پاسخ نامه ما را داده و ما باید در مورد مندرجات و محتویات نامه بحث و تصمیم‌گیری کنیم.

نبیونی با اشاره به اینکه این نامه در جلسه فردا شورای شهر کرج بررسی می‌شود، تصریح کرد: تا زمانی که فرد دیگری برای بررسی و رای‌گیری در دستور کار قرار نگیرد موضوع قبلی منتفی شده نیست.

وی در مورد محتوی این نامه که دومین نامه از سوی وزارت کشور بوده است، گفت: در نامه قبلی اعلام شده بود که "تاکنون" تایید نشده اما در این نامه تاکید شده که مورد تایید قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه کرج به شهرداری کارآمد با توانمندی و آشنا به مدیریت شهری نیاز دارد، عنوان کرد: وزارت کشور گزینه شورای شهر برای شهرداری کرج را تایید نکرد.
خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین