کد خبر: ۵۳۳۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

همتی با بیمه مرکزی خداحافظی کرد

رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز (۱۷ تیر) در آخرین دیدار خود با مدیران عامل شرکت های بیمه پس از ۲۶ ماه تصدی‌گری هدایت و نظارت صنعت بیمه، در سمت جدید خود به چین سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی؛ پس از ۲۶ ماه خدمت در دوره دوم ریاست خود در بیمه مرکزی، به سمت سفیر فوق العاده و تام الاختیار چین منصوب شد.

همتی در نشست خداحافظی خود بر حفظ آرامش موجود در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: لازمه ادامه حیات صنعت بیمه، حفظ آرامش فعلی و داشتن تدبیر است. در این مدت به نوبه خود تلاش کردم صنعت بیمه را از تشنج دور کنم و خداروشکر در حال حاضر فضای آرامی حکم فرماست و امیدوارم تداوم یابد.

او همچنین بر یکپارچگی موجود در میان مدیران عامل اشاره کرد و گفت : تلاش همه ارکان صنعت بیمه در ایجاد این همراهی و هم دلی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس کل سابق بیمه مرکزی در ادامه از عملکرد خوب مدیران عامل شرکت‌های بیمه در پرداخت خسارت حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه، صنعت بیمه را سربلند کرد.

وی افزود: در حال حاضر صنعت بیمه با رشد حق بیمه ۲۴ درصد و بهبود ضریب خسارت نسبت به سال گذشته در وضعیت خوبی به سر می برد و امیدوارم مجامع شرکت‌های بیمه همچون سال گذشته به خوبی برگزار شود.

عبدالناصر همتی متولد ۱۳۳۶ در همدان، کبودرآهنگ، است. وی دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، بوده و درجه دکترای اقتصاد خود را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه تهران اخذ و رساله خود را با حضور در دانشگاه لندن تکمیل کرده است. او همچنین سابقه فعالیت سه دوره ۴ ساله در سمت ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

مدیر عاملی بانک سینا، ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲، عضویت کمیته اقتصادی شورای عالی امنیت ملی در زمان حسن روحانی به مدت ۵ سال، مدیرعاملی بانک ملی ایران در از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی بیمه از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵، معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما، ۱۳۵۹ تا ۱۳۷۳ و مسئولیت کمیته اقتصادی جهاد دانشگاهی در سال۱۳۵۹  از دیگر سوابق همتی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین