کد خبر: ۵۳۳۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

نماینده اصولگرا: بررسی عدم کفایت رئیس‌جمهور در حال حاضر به صلاح نیست/ ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم

مردم اصولگرایان را دارای مبنا می‌دانند و می‌دانند که آنها همه چیز را فدای خودشان نخواهند کرد. نه اینکه در میان اصولگرایان آدم‌های فرصت‌طلب و رانت‌خوار نداریم اما منظورم شاکله اصولگرایان است.
آفتاب‌‌نیوز :
یک عضو فراکسیون ولایی گفت: در حال حاضر ما به‌صورت فکری و اعتقادی و طبق بنیان‌های نظری‌مان معتقدیم که دولت، دولت باکفایتی نیست و در این موضوع شکی نیست اما در حال حاضر شرایط به شکلی شده است که کلید زدن عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به صلاح کشور نیست.

محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون ولایی با اشاره به آمادگی اصولگرایان برای انتخابات 98، گفت: با توجه به مسایلی که پیش آمد مردم متوجه شدند کسانیکه داعیه پیروی خط امامی یا اصلاح‌طلبان و یا طیف لیبرال نه تنها کمکی به پیشرفت و ترقی کشور نکردند بلکه حوادث تلخی را برای کشور از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رقم زدند. بنابراین اقبال نسبی نسبت به اصولگرایان در جامعه ایجاد شده است.

او ادامه داد: مردم اصولگرایان را دارای مبنا می‌دانند و می‌دانند که آنها همه چیز را فدای خودشان نخواهند کرد. نه اینکه در میان اصولگرایان آدم‌های فرصت‌طلب و رانت‌خوار نداریم اما منظورم شاکله اصولگرایان است.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: معتقدم رویکرد اصلی اصولگرایان این است که مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنند و شرکت حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

او ادامه داد: اصلاح طلبان نمی‌توانند خودشان را از روحانی جدا کنند و طبق گفته یک اصلاح‌طلب اگر همین الان قرار باشد مردم به روحانی رأی بدهند 2 میلیون هم رأی نخواهند آورد. شعار اصلاح‌طلبان با روحانی تا 1400 بوده است.

او ادامه داد: ما در یک کشتی نشسته‌ایم و نباید کشتی را سوراخ ‌کنیم. به قول حضرت علی (ع) خار در چشم و استخوان در گلو باید تحمل‌کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی در خصوص چرایی تغییر فاز اصولگرایی از مقابله با دولت، گفت: شرایط تغییر کرده است. شما وضعیت بازار و فشاری که به مردم می‌آید و فشاری که خارج از کشور وارد می‌کند مترصد یک شکاف‌های عمیق در جامعه هستند که ما نباید بگذاریم این شکاف ایجاد شود.

منبع: اعتمادآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین