کد خبر: ۵۳۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

حباب سکه چقدر است؟

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به این‌که قیمت سکه در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد، گفت: تا زمانی که قیمت دلار در بازار تثبیت نشود و روند صعودی داشته باشد، قیمت سکه نیز حبابی خواهد ماند و حتی ممکن است افزایش بیشتری نیز پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت قیمت سکه در بازار اظهار کرد: در حال حاضر قیمت سکه در بازار حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، اما این قیمت همچنان حدود ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد.

وی افزود: در دوره‌ای حباب قیمت سکه به حدود ۶۰۰ هزار تومان نیز رسید و قیمت سکه از مرز سه میلیون تومان عبور کرد، اما اکنون اندکی قیمت حبابی سکه کاهش پیدا کرده و حباب آن به حدود ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز ادامه داد: تا زمانی که قیمت دلار در بازار تثبیت نشود و روند صعودی داشته باشد، قیمت سکه نیز حبابی خواهد ماند و حتی ممکن است افزایش بیشتری نیز پیدا کند.

ذهبی در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر عدم وجود سکه در بازار، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود سکه‌ای در بازار وجود ندارد، صحیح نیست و مردم به هر میزان که سکه نیاز داشته باشند می‌توانند با قیمت روز خریداری کنند.
عصرایران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین