کد خبر: ۵۳۳۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کشتی‌آرای:

حباب ۱۵۰ هزار تومانی سکه ترکید/ قیمت طلا افزایش نمی‌یابد

محمد کشتی آرای گفت: افت قیمت ها به دلیل تحولات بازار وکاهش بورس بازی و سفته بازی رخ داد. فعلا بازار باثباتی داریم و اگر به همین منوال پیش رود به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین شکل باقی خواهد ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدکشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که ‌آیا نرخ طلا و سکه نزولی‌خواهد شد؟ اظهار داشت: پیش‌بینی‌اینکه قیمت سکه به چه نرخی می‌رسد مشخص نیست اما در حال‌حاضر با توجه به شرایط موجود وثبات بازار ارز و سکه در کشور به نظر می‌رسد از افزایش قیمت‌ها خبری نیست.

  وی افزود:افت قیمت‌ها به دلیل تحولات بازار وکاهش بورس بازی و سفته بازی رخ داد.ضمن آنکه ثبات قیمت جهانی و همچنین ثبات قیمت ارز هم تاثیرگذار بود.

کشتی‌آرای با بیان اینکه به نظر می‌رسد قیمت‌ها افزایش چندانی نداشته باشد، گفت: فعلا بازار باثباتی داریم و اگر به همین منوال پیش رود به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین شکل باقی خواهد ماند.

 وی افزود: حبابی‌که ایجاد شده بود با توجه به کاهش هیجانات در حال کاهش است و در دو روز گذشته حدودا ۱۵۰ هزار تومان از حباب سکه ترکید.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: به نظر می‌رسد اگر همین تعادل تقاضا در بازار ادامه پیدا کند این موضوع باعث می‌شود حباب قیمت‌ها از بین برود.

وی گفت: در صورتی که از افزایش بهای سکه جلوگیری شود نوعی کاهش قیمت به شمار می‌رود.

کشتی آرای ادامه داد: هم اکنون بهای سکه۲ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
نقش خود این آقای رئیس هم در گرانی طلا باید بررسی شود زیرا به نظر می رسد هر موقع که قیمت طلا نزولی شده ایشان وارد معرکه شده و بیاناتی در مورد اینکه افت قیمت متوقف می شود و نگران کاهش قیمت طلا نباشد ایراد می کند به راستی افت این قیمت سرسام آور کنونی طلا باعث نگرانی کیست!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین