کد خبر: ۵۳۴۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

تخریب مجسمه های اساطیری به دستور امام جمعه خراسان رضوی؟!

پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، اعلام کرد که تخریب مجسمه‌های فردوسی و آثار شاهنامه در مشهد به دستور امام جمعه این استان کذب است.
آفتاب‌‌نیوز :
اخبارکذبی مبنی بر دستور آیت الله علم‌الهدی نسبت به‌ تخریب مجسمه‌های فردوسی و نبردهای رستم در پدیده شاندیز داده‌اند، در رسانه‌های مجازی منتشر شده است.

در این سال‌ها در لابلای شایعات و تخریب‌ها علیه آیت‌الله علم‌الهدی اخبار بی‌پایه و اساس، مضحک و دروغی از این دست به‌طور پراکنده شنیده شده است، من جمله دستور آیت‌الله علم‌الهدی نسبت به‌تخریب مجسمه‌های فردوسی و آثار شاهنامه در گوشه و کنار شهر مشهد مانند دیوار آستان قدس یا سر درب دانشگاه یا اکنون در پدیده شاندیز یا در جایی شنیده شده که آیت‌الله علم‌الهدی دستوری مبنی بر ممنوعیت قلیان به‌نهادی داده یا در جایی دیگر دستوری از جانب وی برای تخریب مغازه یا ساخت ابنیه‌ای صادر شده است.

اساسا آیت‌الله علم‌الهدی به‌لحاظ مشی و سبک کاری هیچ ورودی در این مسائل نداشته و اصلا توجهی به‌ این موضوعات ندارد.

مردم شریف مشهد، مخاطبان فرهیخته و فعالان رسانه‌ای به‌خوبی واقف هستند که انتشار چنین مطالب سخیف و غیرقابل باور هدفی جز انحراف افکار عمومی از موضوعات معیشتی و سوءمدیریت‌ها ندارد.

از همه مخاطبان فهیم تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعات مربوط به‌آیت الله علم‌الهدی را از منبع رسمی و اصیل که سایت شخصی وی به‌آدرس Alamolhoda.com و صفحه‌های رسمی وی در فضای مجازی به‌شناسه alamolhoda_com@ دنبال کنند و اخبار مناسب به‌امام جمعه مشهد را بدون سند و مدرک باور نکنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
3
خودش اين كار را نكرده احتمالا دستيارش كرده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین