کد خبر: ۵۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۰

انتقاد از رد صلاحیت ظریفیان و حبیبی

آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا ظریفیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: «کارنامه سیاسی و علمی و تعلق من به انقلاب کاملا روشن است. حضورم در دهه اول انقلاب در خدمتگزاری و همچنین صحنه دفاع مقدس و بعد در دانشگاه مشخص است». 

وی تصریح کرد: «دلیل اینکه در انتخابات شوراها کاندیدا شدم، احساس وظیفه بود، که اگر مورد اقبال مردم واقع شدم خدمتگزار آنها باشم و اگر هم اقبالی صورت نگیرد گلایه‌ای ندارم و همچنان مسیر زندگی، اعتقادات و آرمان‌های خود را دنبال می‌کنم». 

ظریفیان در ادامه با اشاره به رد صلاحیت دکتر نجفقلی حبیبی در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خاطر نشان کرد: «تعجب می‌کنم از نظام ارزیابی ما که شخصی مانند دکتر حبیبی که خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب کرد و همواره مدافع آرمان‌های امام(ره) بود رد صلاحیت‌ شده‌اند». 

وی اظهار داشت: «عجیب است که نظام نخواهد از چنین شخصی که هیچگونه سابقه سوءمالی و علمی ندارد و کارنامه روشنی دارد استفاده کند. بنابراین باید این موضوع را در آسیب‌شناسی نظام بررسی کرد». 

ظریفیان با بیان اینکه «اگر این شخصیت‌ها در صحنه حضور داشته باشند احساس می‌کنیم که آرمان‌های انقلاب هنوز وجود دارد» گفت: «عدم حضور این شخصیت‌ها در صحنه انقلاب نگران کننده است و باید پرسید که به کجا می‌رویم؟» 

وی در پایان رد صلاحیت دکتر نجفقلی حبیبی در انتخابات میاندوره‌ای مجلس را یک ضایعه بزرگ برای جامعه و انقلاب ارزیابی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین