کد خبر: ۵۳۴۹۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خبر داد:

صدور مجوز ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها؟/پیامک‎های مخالفان برای شکایت از استاندار تهران+توضیح ابتکار

مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست. وی تاکید کرد: وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و این مجوز فقط برای استان تهران نیست.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ معصومه ابتکار روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت درباره پیامک های ارسالی از سوی برخی مراجع رسمی به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برای شکایت از استاندار تهران به دلیل صدور مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اظهارداشت: ورود خانواده ها به ورزشگاه ها اتفاق خوبی است.

وی افزود: مجوز ورود خانواده ها به ورزشگاه ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست.

وی تاکید کرد: وزیر کشور و مقامات ذیربط در جریان این اتفاق بودند.

در روزهای گذشته از شماره های رسمی پیامک هایی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با این مضمون ارسال شده است که در پی دستور ورود زنان به ورزشگاه ها توسط استاندار تهران برخلاف نظر رهبر انقلاب، افراد غیرتمند و دلسوز جهت شکایت از استاندار به شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرند.

ابتکار: منظورم از امکان حضور زنان در استادیوم همان بازیهای جام جهانی بود  

معضومه ابتکار در توییتر نوشت: پاسخ امروز من به خبرنگاران عزیز در مورد مجوز حضور خانواده ها در استادیوم آزادی، همان موضوع دیدن بازی های جام جهانی بوده و خبر جدیدی نیست. لطفا خبرهای اشتباه را اصلاح کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
چرا ما چیزی بنام امور مردان در دولت نداریم؟؟مگه آقایون دغدغه های مخصوص به خودشون رو ندارن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
قابل توجه جناب مطهری از این به بعد خانواده خودت را به استادیوم ازادی ببر تامزه خیلی چیزها رو بچشی حتما اینکار را بکن بشرطی که بعدا بیایی و تعریف کنی که چه حالی داری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین