کد خبر: ۵۳۵۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین: باید آرایش جنگی بگیریم

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان این‌که «ایجاد حکومت جهانی اسلامی برای زمینه سازی ظهور هدف بزرگ انقلاب از منظر امام (ره) است»، گفت: خط کلی نظام اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر در اولین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه کشور با اشاره به نقش حوزه و دانشگاه  تراز انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی  اظهار کرد: همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) فرموده اند" انقلاب ما محدود به ایران نبوده و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام عصر( عج) است".

وی   ایجاد حکومت جهانی اسلام برای زمینه سازی ظهور راهدف بزرگ انقلاب از منظر امام راحل  دانست و افزود: همانطور که امام(ره) فرمودند مسایل مادی و اقتصادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که به عهده دارند منصرف کند ،خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر این‌که « در دانشگاه جامع امام حسین(ع) نگاهمان را برپایه منویات  رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ساماندهی کردیم» یادآور شد: باید درباره  نقش آفرینی  حوزه و دانشگاه در حاکمیت و ایجاد تمدن نوین اسلامی  تلاش  کرده و موانع را شناخته و از میان را برداریم. تدابیر و فرمایشات  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید چراغ راه بوده تا به نتیجه برسیم و به جهان اسلام الگو ارائه کنیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان این‌که «امروز ایران اسلامی در منطقه الگو شده است»  تصریح کرد: کشورها از ما  انتظار الگوهای مختلف دارند و این را از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می توان استخراج کرد.

وی افزود:  نیازمند تولید فکر ، علم و  فناوری که از  انقلاب اسلامی پاسداری کند بوده تا سیستم ها و نظامات  را ساماندهی کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  انتظار داشته  و از بیانات‌شان استخراج کردیم باید الگویی برای حوزه و دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی ارائه بدهیم  که نقش لوکوموتیو قطار جامعه را داشته باشدو در این مسیر نباید فقط جلوی پای خود را بنگریم بلکه می بایست به افق های دور نگاه که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی است چشم داشته باشیم.

وی افزود: حوزه و دانشگاه باید لوکوموتیو  به حرکت درآوردن ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی  بوده  و نقش هسته را ایفا کنند. ما در حال شکل دادن ریل تمدن  نوین اسلامی در  رسیدن به مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی هستیم. در این ریل  مکتب دفاعی، سیاسی ،امنیتی  باید نوشته شود و از مدل های تمدن غرب نمی توان استفاده کرد.

حسینی آهنگر  گفت:  در این مسیر باید دشمن را در لایه ها و و ابعاد مختلف شناخته و راهبردهاو اهداف آن‌ها را تحلیل کنیم  و خودمان را برای رویارویی با آن آماده کرده و در این مسیر به وعده  الهی اطمینان کافی داشته باشیم. ساختار قرارگاه نظام سلطه برای تقابل با محور مقاومت که ساختاری هروی داشته و در راس آن لایه رییس جمهور آمریکا است.

وی با بیان این‌که «باید در هر دوره ای بفهمیم که دشمنی دشمن ناشی از چه عاملی است»،  خاطرنشان کرد:  با توجه به جنگ نرم، اقتصادی، تبلیغاتی و امنیتی دشمن  ما باید آرایش جنگی گرفته و حدس بزنیم که آنها قصد چه اقدماتی را دارند. پیچیدگی ، هوشمندی و ترکیب جنگ نرم مساله ساده‌ای نیست .

وی اضافه کرد: دردانشگاه جامع امام حسین(ع)  درابعاد فرهنگی، اقتصادی، اطلاعاتی، علم و فناوری، تبلیغاتی  کارهای خوبی صورت گرفته است. باید اقتدار علمی پیدا کنیم که پایه آن علم است. برنامه دشمن نفوذ در تمام سطوح به خصوص مسئولین است. امروز نفود دشمن یکی از تهدیدات بزرگ برای کشور است .

به گزارش ایسنا، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)  با بیان این‌که «سازمان بسیج باید یک جبهه سازی مناسبی از یگان های عملیاتی انجام دهد» ، اظهار داشت: در جهت مقابله  با تهدیدات و نفوذ دشمن و هم افزایی بیشتر ،  بسیج اساتید و حوزه  علمیه و بسیج دانشگاه ها  با همکاری یکدیگر عملیات مشترک انجام دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
بااین صحبتها چه کسی وکدام کشوری درایران سرمایه گذاری خواهد کرد خواهشا اقتصاددانان گرامی توضیح دهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین