کد خبر: ۵۳۵۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

حمایت فراکسیون امید از مواضع رییس‌جمهور درباره آمریکا

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید با بیان اینکه «این فراکسیون از مواضع روز گذشته رییس‌جمهور برای مقابله با تهدیدات بیگانگان بخصوص آمریکا حمایت می‌کند»، گفت: صحبت‌های رییس‌جمهور تجلی وحدت ایرانیان در مقابله با تهدیدهای بیگانگان است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نجفی خوشرودی اظهار کرد: صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید در دیداری که با رییس‌جمهور داشتند، به صحبت‌های روز گذشته ایشان در حوزه مقابله با تهدیدهای بیگانگان بخصوص آمریکا اشاره‌ای داشته و از آن حمایت کردند.

وی با اشاره به حمایت فراکسیون امید از مواضع رییس‌جمهور،‌ گفت: فکر می‌کنم در شرایط فعلی باید صدای واحد از کشور در حوزه سیاست خارجی شنیده شود به همین دلیل ما از مواضع رییس‌جمهور حمایت می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه صحبت‌های رییس‌جمهور را تجلی وحدت ایرانیان در مقابله با تهدیدات بیگانگان دانست و اظهار کرد: ممکن است ما در حوزه‌های مختلف سیاسی دارای دیدگاه‌های متفاوت باشیم اما لازم است در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی وحدت و یکصدایی داشته باشیم به همین دلیل صحبت‌های رییس‌جمهور تجلی صدای واحد همه ایرانیان در مقابله با تهدیدات ترامپ است.

وی افزود: رییس‌جمهور در جمع روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف سخنرانی کرد که این اقدام سمبلیک نشان دهنده اهمیت صحبت‌های ایشان است چون سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور به عنوان اولین حلقه‌های مقابله با تهدیدات بیگانگان محسوب می‌شود که بیان این صحبت‌ها در جمع آنها معنای خاصی دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر ایشان از تعامل سازنده با کشورهای همسایه سخن گفت که این یک امر ضروری است. به طور کلی همکاری در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی لازم است در عین حال که سر تسلیم و تعظیم در مقابل زورگویی‌ها فرود نمی‌آوریم و با کسانی که می‌خواهند با نامردی و ناجوانمردی منافع ملی ایران را تهدید کنند، مقابله می‌کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین