کد خبر: ۵۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۸
درباره انتخابات خبرگان مطرح شد

توصیه جامعه مدرسین به اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب و با تاکید بر این نکته که «نظر شخصی خود را بیان می‌کنم» اظهار داشت: گلایه‌‌ای جدی در خصوص بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان در گذشته وجود داشت اما شورای نگهبان در بررسی‌های این دوره خود این موضوع را جدی‌تر گرفت. با توجه به این مساله بهتر است تا مجمعین هم با در نظر گرفتن مصالح کلی نظام، در انتخابات حاضر شوند. 

غروی با «غیر جناحی و غیر سیاسی» دانستن عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت عملی نامزدهای خبرگان گفت: شاهد این مساله این است که اگر از میان به اصطلاح اصلاح‌طلبان افرادی بوده‌اند که رد صلاحیت شدند، در میان اصولگرایان هم صلاحیت علمی برخی از نامزدها به تایید نرسیده است. 

سخنگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: به نظر می‌آید آزمون‌های کتبی و شفاهی این دوره شورای نگهبان از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، جدی‌تر بوده است ضمن اینکه مصاحبه‌های کتبی و شفاهی به نحوی بوده که شائبه برخورد جناحی و سیاسی را به صفر رسانده است. 

وی تصریح کرد: مجموعه عوامل نشان می‌دهد که برخورد شورای نگهبان در این دوره قانونی بوده ولی اشکال برخی آقایان این است که نمی‌دانستند آزمون‌های این دوره جدی‌تر از پیش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین