کد خبر: ۵۳۶۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

امام جمعه اصفهان: مگر می‌شود همه را کشت؟

امام جمعه اصفهان گفت: نمی گویم روش درستی است که اینگونه سکه به فروش برود و اشتباهی در نحوه توزیع و فروش وجود داشته باشد، اما کسی خریده و کسی فروخته؛ من کجای این را مفسد بدانم؟ بعضی می‌گویند چرا اعدام نشده است. مگر می‌شود همه را کشت؟ با چه گناهی باید او را کشت؟
آفتاب‌‌نیوز :
، آیت الله طباطبایی نژاد امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان به اهمیت بررسی اعمال اشاره و اظهار کرد: گاهی مسائل را بی دلیل بزرگ می کنیم. برخی انتقاد می‌کنند که چرا قوه قضاییه به مساله خرید سکه توسط یک نفر ورود پیدا نمی کند؟

وی ادامه داد: این را یواشکی بگویم؛ فردی را که سکه خریده است را بگیریم که چه بشود؟ دولت اعلام می کند که برای تامین هزینه هایش سکه ها را می‌فروشد. این بالاخره یک راه کسب است. آن فرد پول سکه را داده است. پول داده که سکه خریده. پول دادن گناه است یا خرید و فروش حرام؟ آیا گفته بودند که فقط دو سکه بخرید و بعضی صد سکه خریده‌اند؟

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: سکه از کشور خارج نشده و داخل کشور است اما چرا گاهی علت رها می‌شود و معلول را دنبال می‌کنیم.

امام جمعه ایلام: بنگاه‌ها زندگی مردم را مچل کرده‌اند

امام جمعه ایلام با انتقاد از گران شدن40 تا 50 درصدی مایحتاج مردم در بقالی‌ها، عطاری‌ها و قصابی‌ها و مصالح فروشی‌ها، از ستاد تنظیم بازار خواست برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور هر روز ابعاد مختلفی پیدا می‌کند، اظهار کرد:  متاسفانه سکه و ارز این اوضاع را حاکم کرد و می‌توان به تاراج رفتن میلیاردها دلار از منابع ارزی را کودتای اقتصادی نامید. دشمن در مدیریت خارجی این کودتا دست داشت و در داخل هم سوداگران وابسته به برخی مسئولان دولتی هم نقش داشتند و نشان داد دست‌های مرموز در تیم اقتصادی هم بی‌تاثیر نبودند.

وی وارد کردن ماشین‌های لوکس خارجی با دلار 4200 تومانی و وارد کردن چای توسط یک موسسه ورزشی را از نمونه‌های این غارتگری‌ها دانست و تصریح کرد: بانیان اصلی این ماجراها چه جوابی برای خون شهدا دارند؟
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
يكى براى اين اقاى امام جمعه توضيح بده كه اگر كسى دو تن سكه بخره وأنبار كنه بعدش ميتونه چه بلايى سر اقتصاد بياره خدا را شكر كه مردم اصفهان انقدر فهيم واگاه هستند كه بفهمند اين امام جمعه منظورش از اين حرفها چيه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین