کد خبر: ۵۳۶۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

عضو کمیته رفع حصر: اطلاعی از صحت و سقم مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره رفع حصر ندارم

ما امیدواریم رفع حصر دیرتر از این اتفاق نیفتد، دیروز هم خبری منتشر شد که شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای برای پایان حصر دارد، من از صحت و سقم این موضوع بی‌اطلاعم، طبیعی است در صورت صحت از آن استقبال می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
یک عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تصویب رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی، گفت که از صحت و سقم این مصوبه بی‌اطلاع است.

غلامرضا حیدری اظهار کرد: متاسفانه ما همچنان شاهد تداوم حصر و ممنوع‌التصویری آقای خاتمی هستیم و می‌بینیم کسانی که در مقطعی در مقامات عالیه نظام خدمتگزار بودند بعد از اینکه اختلاف نظری ایجاد شده یا به حصر کشیده شدند، یا حصر شدند و این شتری است که به نوبت در خانه هر کسی می‌خوابد.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم رفع حصر دیرتر از این اتفاق نیفتد، دیروز هم خبری منتشر شد که شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای برای پایان حصر دارد، من از صحت و سقم این موضوع بی‌اطلاعم، طبیعی است در صورت صحت از آن استقبال می‌کنیم؛ چرا که در شرایطی که اعتماد عمومی کم شده چنین تصمیماتی نشان از تدبیر دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به شرایط معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: شاید برای عامه مردم و کسانی که در تنگنای معیشتی هستند موضوع حصر اولویت نداشته باشد اما باز هم این اتفاق با توجه به تهدیدهایی که علیه نظام وجود دارد به نفع جمهوری اسلامی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین