کد خبر: ۵۳۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

کشتی آزاد جام یاشار دوغو/ ابراهیمی با شکست کریمی به مدال طلا رسید

محمدجواد ابراهیمی در دیدار حساس فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشار دوغو مقابل علیرضا کریمی به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در جریان دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشار دوغو در ترکیه، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان و قهرمان آسیا مقابل محمدجواد ابراهیمی قهرمان آسیا در سال 2018 در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز که نقش تعیین کننده‌ای برای انتخاب ملی‌پوش ایران در رویدادهای پیش رو دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان محمدجواد ابراهیمی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید.

ابراهیمی پیش از این در دور نخست ۶ بر ۵ از سد حریفی از بلاروس گذشت. سپس مقابل اسماعیل عزیزف از قزاقستان ۱۳ بر ۲ پیروز شد. وی در نیمه نهایی سردار بوکه از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد.

کریمی نیز در دور نخست استراحت کرد سپس ۱۰ بر صفر حریف اوکراینی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز یانکوفسکی از بلاروس را شکست داد و راهی فینال شد.

پیش از این محمدباقر یخ‌کشی در وزن ۶۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم پنجم شد.

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم مسابقه‌ها، یدالله محبی آخرین نماینده ایران است که برای کسب مدال طلای سنگین وزن تا دقایقی دیگر به روی تشک خواهد رفت.

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست نیز مهران نصیری در وزن ۶۵ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به ترتیب به مدال‌ طلا و نقره رسیدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین