کد خبر: ۵۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

تعیین وظایف شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب وظایف شورای نظارت بر صدا و سیما و تعیین هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی تحت نظر وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، گفت: در نشست امروز مواد ۵  تا ۹ طرح مراعا ماند و مواد ۱۰ تا ۱۲ طرح نحوه اداره و نظارت بر صدا و سیما به تصویب رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: براساس ماده ۱۰ مذکور نظارت بر نحوه هزینه کرد بودجه مصوب، انضباط مالی، چگونگی اجرای سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و نحوه رسیدگی به شکایات از وظایف  شورای نظارت بر صدا و سیما تعیین شد.

وی ادامه داد: ماده ۱۱ نیز به شورای نظارت بر صدا و سیما اختیار داد تا با تعیین افرادی به عنوان نمایندگان این شورا از بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما بازرسی کند همچنین با تصویب ماده ۱۲ طرح مذکور  شورای نظارت بر صدا و سیما می‌تواند در صورت بروز اشکال در برنامه‌های این سازمان جلوی پخش آنها را بگیرد یا دستور اصلاح بدهد یا اجازه پخش آنها را صادرکند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی تحت نظر وزارت ورزش و جوانان خبرداد و افزود: براساس رای اعضای کمیسیون فرهنگی آقای حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد به عنوان رئیس، جمشید جعفرپور و اصغر مسعودی به عنوان نواب رییس و خانم طیبه سیاوشی  به عنوان دبیر انتخاب شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین