کد خبر: ۵۳۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

انجام تحقیقات شبانه روزی برای ۷ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انجام تحقیقات مقدماتی برای ۷پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی خبر داد که در زمینه خودرو، ارز و سکه در حال پیگیری‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در جمع سرکلانتران، رؤسا و معاونین عملیات کلانتری‌های تهران که در ستاد پلیس پیشگیری برگزار شد، مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از وظایف مهم پلیس در ایجاد امنیت کسب و کار دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی با هوشمندی و اشرافیت کامل اقدامات مجرمانه مخلان اقتصادی را ناکام خواهد گذاشت.

وی اظهار داشت: تحقیقات از متهمان ۷ پرونده مفاسد اقتصادی که در زمینه‌های خودرو، ارز و سکه اقدامات مجرمانه مرتکب شده اند تحت نظارت مقامات محترم قضایی در پلیس تهران بزرگ در حال تکمیل شدن می‌باشد که یک نمونه آن واردات خودروهای لوکس می باشد.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: آنچه که در رسیدگی به این پرونده ها از نظر پلیس مهم است، سرعت عمل، هوشمندی و اقتداری است که ما در مقام ضابط در حال انجام تکلیف می باشیم.

رحیمی در ادامه از تلاش های مجاهدانه نیروهای کلانتری در برقراری نظم و امنیت محلات تشکر و تأکید کرد: تحول در کلانتری ها از برنامه های اصلی است که با آموزش و توانمند سازی عوامل آن به جهت افزایش رضایت مندی شهروندان تحقق می یابد که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: روحیه خدمت رسانی به شهروندان که فرصت مغتنمی برای حل مشکلات است باید در کلانتری‌ها تقویت شود و مأموریت‌ها باید بازدهی و اثربخشی داشته باشد که با همت و استفاده از ظرفیت‌های محلی تحقق می یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به افزایش کشف ۲۲ درصدی جرائم از سوی کلانتری ها نسبت به سال گذشته اشاره و تاکید کرد: اجرای طرح های رعد که ۱۲ مرحله آن تا به حال اجرا گردیده است نقش مهم در برقراری و تثبیت امنیت در محلات پایتخت داشته است که پی‌جویی انتظامی کلانتری ها جهت کشف و دستگیری متهمان در این طرح متبلور بوده و در نهایت منجر به افزایش احساس امنیت شهروندان شده است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین