کد خبر: ۵۳۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

کارگران «امیرمنصور آریا» در ورامین تجمع کردند

عده ای از کارگران شرکت خصوصی فعال در ساخت راه آهن موسوم به «تراورس» (وابسته به شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا) در اعتراض به تاخیر سه ماهه در پرداخت حقوق و مزایای خود مقابل فرمانداری ورامین تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در سایت شرکت تراورس آمده است که این مجموعه اردیبهشت سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شده و اکنون به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا فعالیت دارد.

گزارش خبرنگار ایرنا از ورامین حاکیست: تجمع کنندگان که تعدادشان حدود 40 نفر برآورد می شد اعلام کردند در محدوده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا مشغول به کار هستند اما حدود 3 ماه حقوق و مزایای خود را نگرفته اند.

مه ‌آفرید امیرخسروی که با نام امیرمنصور آریا نیز شناخته می شد شهریور ۱۳۹۰ به اختلاس چند هزار میلیارد تومانی متهم و پس از محاکمه به دار مجازات آویخته شد.

یکی از کارگران معترض به خبرنگار ایرنا گفت: تجمع امروز گروهی ما مقابل فرمانداری از سر ناچاری و برای این است که ما را به دنبال اعتراض، اخراج نکنند.

با هماهنگی مسئولان فرمانداری شهرستان ورامین این تجمع کنندگان به داخل نمازخانه فرمانداری هدایت شدند و جزییات مشکلشان را با مسئولان درمیان گذاشتند.

معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری ورامین باحضور در جمع این افراد از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

عباسعلی سعیدیان پس از دیدار با این افراد به خبرنگار ایرنا گفت: مسئولان شرکت تروارس به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نمی کنند و مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده اند.

وی افزود: کارگران این شرکت وظیفه نگهداری از خطوط راه آهن حد فاصل شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا را بر عهده دارند؛ دفتر مرکزی این شرکت در تهران است و در اصل مشکلات شرکت به شهرستان ارتباطی ندارد.

سعیدیان بیان کرد: اما باتوجه به ضرورت حل مشکلات کارگران با مسئولان این شرکت تماس گرفتیم که نتیجه ای در رفع مشکلات کارگران حاصل نشد.

وی افزود: مشکلات کارگران این شرکت طی نامه ای به استانداری تهران اطلاع رسانی و از مسئولان استانی درخواست شد مشکلات کارگران را با حضور مسئولان شرکت برطرف کنند.

گفته شده این کارگران مسئولیت نگهداری از خطوط راه آهن سراسری تهران - مشهد حد فاصل ایستگاه بهرام تا ایستگاه راه آهن پیشوا را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، این کارگران طی ماههای گذشته بازهم به علت دریافت نکردن حقوق و مزایا تجمع کرده بودند.

تلاش برای مصاحبه با مسئولان شرکت تراورس نتیجه نداد و این افراد پاسخگو نبودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین