کد خبر: ۵۳۷۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

جزییات مراسم تشییع و ترحیم میرزا بابا مطهری‌نژاد

مراسم تشییع پیکر میرزا بابا مطهری‌نژاد فردا برگزار می‌شود. مراسم ترحیم آن مرحوم نیز فردا از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
میرزا بابا مطهری‌نژاد از موسسان و رییس فعلی هیات‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران و رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان بود.

وطن‌پور، نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مطهری‌نژاد صبح امروز در تهران درگذشت، اظهار کرد: پیکر این پیشکسوت مطبوعات استان سمنان فردا تشییع و در بهشت‌زهرا به خاک سپرده می‌شود.

وی از برگزاری ختم مرحوم مطهری نژاد در مسجد جامع شهرک غرب تهران خبر داد و افزود: این آیین فردا از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نایب‌ رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان با بیان اینکه استاد مطهری‌نژاد از مؤسسان انجمن روابط عمومی ایران بوده است، تصریح کرد: ایشان سه سال اخیر ریاست این انجمن ملی را نیز عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه میرزا بابا مطهری‌نژاد چند سالی بود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، ادامه داد: ایشان به بیماری سرطان ریه دچار و چند سالی بود که از این بیماری رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه مطهری‌نژاد ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان را نیز عهده‌دار بود، افزود: ایشان عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری و از روزنامه‌نگاران فعال در کشور و استان بودند.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت این استاد فقید ۱۴ تیر ماه امسال هم‌زمان با روز ملی قلم در دامغان برگزار شد، افزود: کمتر از یک ماه بعد از بزرگداشت آیین بزرگداشت استاد مطهری‌نژاد در دامغان، این چهره برجسته مطبوعاتی استان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

نایب‌ رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان همچنین گفت: آیین نکوداشت این فعال سیاسی و مطبوعاتی برجسته دامغانی روز پنج‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین