کد خبر: ۵۳۸۰۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

زیباترین مادربزرگ جهان با قیافه ای شبیه به 30 ساله ها + عکس

ژاکلینا بریدو لقب جوانترین و جذاب ترین مادر بزرگ جهان را دارد، او پنجاه ساله است ولی وقتی چهره اش را ببینید، باور نمی کنید که زیادتر از ۳۰ سال سن داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : ژاکلینا که اهل کشور صربستان است وارد صنعت مدلینگ شده و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او در حال حاضر در یکی از مراکز مد ایتالیا زندگی می کند.

 ژاکلینا ۴۹ساله بعد از انتشار عکس هایش در شبکه های اجتماعی بعنوان مدلینگ تبلیغاتی توجه بسیاری را به خود جلب کرد ، به این که چطور یک زن در آستانه ۵۰سالگی درست مثل یک زن جوان و جذاب زیر ۳۰ سال بنظر میرسد. مادربزرگ جوان و مدلینگ صربستانی ۲ نوه دارد.

زیباترین مادربزرگ جهان با قیافه ای شبیه به 30 ساله ها + عکس

شبکه های اجتماعی لقب مدل واقعی را به او داده اند که بدلیل جوانی و زیبایی او در اواخر دهه چهارم زندگی اش است.

ژاکلینا در وبلاگ خود می نویسد: علاقه زیادی به مد و لباس دارم و به همین خاطر وارد عرصه مدلینگ شدم. صبر و حساسیت خاصی در انتخاب لباس به خرج می دهم و انتخاب مد را با الگو برداری از سبک های برجسته کشورهای سوئیس، فرانسه و لهستان انجام می دهم.

ژاکلینا در ادامه می گوید دختر ۲۸ساله ای دارم صحبت کردن با او یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانم انجام دهم. دختر او که نامش منتشر نشده است دو فرزند دختر دارد. ژاکلینا یک پسر به نام استفان داشته که کریسمس ۲ سالِ قبل در اثر تصادف جانِ خودرا از دست داده است. ژاکلین در طول زندگی خود در کشور های سوئیس، فرانسه و لهستان نیز اقامت داشته است.

این زن امیداوار است بتواند به خاطر حفظ ظاهر خوب و مرتب خود الهام بخش دیگر زنانِ هم سن و سال خود شود.

نوداد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
4
0
اين چيزها رو به عنوان الگوي زن ايراني معرفي نكنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
2
چادر چاقچورش کنید میشه مثل میمون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین