کد خبر: ۵۳۸۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

حساب‌های شهرداری تهران مسدود شد

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: به دلیل شکایت‌هایی که سازمان تامین اجتماعی از شهرداری تهران داشته است بعضی از حساب‌های شهرداری مسدود شده که این موضوع ارائه خدمات را در شهر با مشکل مواجه می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید فراهانی درباره بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی گفت: متاسفانه تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی مشکلاتی را برای بخش خصوصی و عمومی ایجاد می‌کند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که  سازمان تامین اجتماعی مدعی بعضی از طلب‌ها از شهرداری تهران است و با اجراییه ارسال کردن موجب مسدود شدن بعضی از حساب‌های شهرداری می‌شود و در گذشته نیز این اتفاق افتاده بود. 

فراهانی افزود: متاسفانه امروز نیز بعضی از حساب‌های شهرداری تهران به دلیل شکایت سازمان تامین اجتماعی مسدود شده است. با توجه به اینکه شهرداری تهران در حوزه جمع‌آور زباله و خدمات شهری اقدام می‌کند بسته شدن حساب‌ها موجب مشکلاتی در شهر خواهد شد و به همین دلیل شهرداری نیز نمی‌تواند مطالبات خود را به درستی پرداخت کند. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی همکاری بیشتری را با شهرداری تهران داشته باشد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین