کد خبر: ۵۳۸۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

بادامچیان:ترامپ به مذاکره با ایران نیاز دارد

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ترامپ به مذاکره با ایران نیاز دارند، رسانه ها این موضوع را برعکس نشان ندهند.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسدالله بادامچیان در نشست خبری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت امانت داری و صداقت در انتقال اخبار توسط رسانه ها به مردم اظهار کرد: رسانه ها باید خبر را منطبق با واقعیت به مردم منتقل کنند و نظرشان را در حاشیه اعلام کنند. امروز که معضل اقتصاد را بیش از همیشه در جامعه داریم جامعه خبری وظیفه ویژه ای دارد که به تبیین صحیح علل و عوامل ایجاد شده بپردازد و راه های برون رفت را دقیق بیان کند.

وی ادامه داد: اگر علت اصلی مشکلات فعلی نا کارآمدی مسئولین فعلی است، این کار را خبرنگار می تواند بدون لاپوشانی اعلام کند. دولت ضعف ها و قوت هایی دارد، خبرنگار واقعیت را بیان ، نه اینکه تمایلات جناحی اش را دخیل کند.

بادامچیان گفت: در برهه های حساسی مثل امروز رسالت خبرنگاران بیش تر است. امروز از یک طرف نظام جمهوری اسلامی حامی ملت های مظلوم در منطقه است و آنچنان حضور مقتدرانه در منطقه داریم که ترامپ با لجاجتی که دارد نیاز به مذاکره با ما دارد. اگر آمریکا نیاز به ما ندارد چرا می خواهد مذاکره کند. با زبان تهدید جلو آمد، مردم و مسئولین جوابش را دادند ؛ بعد از آن با لسان بی قید و شرط جلو آمد. طرح مذاکره با ایران ، نیاز ترامپ به ایران است پس آن را بر عکس نشان ندهیم.

وی گفت: در چنین شرایطی مشکلات ما نباید باعث شود اقتدارمان دچار مشکل شود. در همین میان ما در کشور مشکلات سختی داریم. دشمنان با جنگ روانی خبرهای دلسرد کننده و نقاط منفی و ضعف را بزرگ نمایی می‌کنند و علیه ما به کار می برند. اینجا چه کسانی باید پاسخ بدهند؟ جامعه خبری .

بادامچیان سپس گفت: اگر کسانی نتوانستند خوب کشور را اداره کنند صادقانه کنار بروند.فرماندهی که نه یک بار و نه دوبار در جنگ شکست خورده، انتظار پیروزی از او و ماندنش درست نیست. اگر آقای روحانی می خواهدشرایط را درست کند باید آقای جهانگیری را عوض کند.

وی در ارتباط با طرح سوال از رئیس جمهور گفت: چرا حقایق را تا به حال بیان نکردید که گفتید می آیید حقایق را بگویید. دولت را مردم برای اداره جامعه انتخاب می کنند. اگر قیمت ارز و سکه بالا می رود دست کیست؟ جنس در گمرک مرخص نمی شود دست کیست؟ دولت باید این موارد مبارزه با فساد را اجرا کند. رئیس جمهور باید از نمایندگان مجلس تشکر کند که فرصت صحبت به آن ها داده است.

بادامچیان در واکنش به عذرخواهی رئیس دولت اصلاحات از مردم گفت: کل اصلاح طلبان که فاصله ای از انقلاب داشتند متوجه شدند راه را اشتباه رفتند بر گردند، نه اینکه کل اتهام را به گردن روحانی بیاندازند ، نه اینکه دم انتخابات از مردم عذرخواهی کنند، مردم این موضوع را خوب متوجه می شوند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین