کد خبر: ۵۳۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

انتقاد یک نماینده از توهین صدا و سیما به نمایندگان مجلس

نماینده قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ای از صدا و سیما که نمایندگان را شومن خوانده از هیات رئیسه مجلس خواست که این موضوع را پیگیری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس گفت:‌ روز شنبه در برنامه خبری از شبکه دو بررسی مناطق آزاد در مجلس را با ادبیاتی مغرضانه به تمسخر گرفتند و اشاره کردند که نمایندگان شومن هستند.

وی افزود: این چندمین بار است که برنامه‌های صدا و سیما خارج از موازین کارشناسی‌های دولت و مجلس را مغرضانه نشان می‌دهد و اقدامات کارشناسی مجلس را زیر سوال می‌برد. انتظار  می‌رود هیات رئیسه مجلس در این خصوص تذکر لازم را بدهد.

مسعود پزشکیان رئیس وقت جلسه علنی امروز گفت: اگر با این ادبیات بیاناتی مطرح شده باشد و گفته باشند شومن واقعا زشت است.

ارائه بسته ارزی جدید موجب اعتراض تولید کنندگان شده است

همچنین حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و امروز جای طرح سوال‌هایی که مطرح می‌شود نیست. تورم جامعه را فرا گرفته و عدم نظارت دولت در بازار مردم را ناراحت کرده. دولت توان تنظیم بازار را ندارد. همچنین ارائه بسته ارزی جدید در همین ارتباط موجب اعتراض تولید کنندگان شده است.

به گزارش ایسنا،نماینده فلاورجان افزود: نساجی‌ها و تولید کنندگان لوازم خانگی در آستانه تعطیل شدن هستند. مردم دلیجان با مشکل روبرو هستند و هیچ اقدامی از سوی دولت شاهد نیستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین