کد خبر: ۵۳۹۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

از هشدار فدایی به بانک‌های استان تا انتقاد از تخریب ارزش‌های مدیریتی و خدماتی استاندار سابق

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیش از ظهر امروز 20 مردادماه با حضور استاندار سابق کرمان، سرپرست استانداری کرمان و مسئولین استانی در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
"محمدجواد فدایی" سرپرست استانداری کرمان گفت: هیچ عذری از امروز از بانک‌های استان در راستای عدم پرداخت تسهیلات در جهت رونق تولید پذیرفته نخواهد شد. ضعف ما در پرداخت تسهیلات در مدیریت‌های استانی است، وقتی چند پرونده از پرداخت‌ها بانک‌ها در استان به مشکل برخورد و ما آنها را به تهران ارجاع دادیم آن موقع روسای بانک‌ها متوجه خواهند شد که جای آنها در استان نیست.

وی با بیان اینکه ما از بانک‌ها هیچ چیزی بیشتر از مصوبات هیات دولت را نمی‌خواهم، تصریح کرد: ما همواره مصوبات هیات دولت را در استان اجرا کرده‌ایم و بانک ها نیز باید براساس مصوبات اقدام کنند.

براساس این گزارش "حمید ملانوری" سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این جلسه با اشاره به شایعاتی که اخیرا در خصوص استاندار سابق کرمان و برخی مدیران استانی و استانداری عنوان شده، عنوان کرد: فضایی که در کشور وجود دارد، یک سناریوی بزرگ در حال طراحی است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه جنگ نظامی با ایران یک گزینه نشدنی است زیرا ایرانیان در زمان جنگ همه با هم متحد می‌شوند، بنابراین تنها گزینه‌ای که روی آن کار می‌کنند کاهش اعتماد و انگیزه برای مشارکت‌ها است تا مردم را از نظام قطع امید کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنینی و اجتماعی استانداری کرمان از خدمات ارزنده علیرضا رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان سخن گفت و بیان کرد: دلسوزی که استاندار سابق به استان داشتند، باعث شد که نشاط کسب و کار در استان بوجود بیاید و تخریب این مرد بزرگ اقدامی ناجوانمردانه است لذا مدیران باید از ارزش‌های مدیریتی و خدمتی مدیران خدمتگزار دفاع کنند.

"رضا اشک " مدیر کل بازرسی استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص استاندار سابق کرمان، اعلام کرد: دفتر بازرسی استان پیگیری این موضوع است و از آنجایی که این موضوع تشویش اذهان عمومی را در بر داشته، به صورت قانونی پیگیر این موضوع خواهیم بود و تا پایان مرحله رسیدگی آن را دنبال خواهیم کرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین