کد خبر: ۵۳۹۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

وقتی پسر کوچک شجریان به جای همایون روی صحنه حاضر شد/ عکس

در هجدهمین دوره جشن حافظ جایزه بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال برای خواندن ترانه «آهای خبردار» در فیلم «رگ خواب» به همایون شجریان رسید اما به جای او، رایان شجریان روی صحنه حاضر شد و جایزه را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در هجدهمین دوره جشن حافظ رایان شجریان به جای برادرش همایون برای گرفتن جایزه روی  صحنه حاضر شد. 

او جایزه بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال را به نیابت از برادرش دریافت کرد. همایون شجریان برای خواندن ترانه «آهای خبردار» در فیلم «رگ خواب» شایسته دریافت این جایزه شد. 

قطعه «آهای خبردار» با شعری از حسین منزوی و موسیقی سهراب پورناظری ساخته شده است. 

رایان شجریان هنگام دریافت جایزه از برادرش تقدیر و علاوه بر آن ابراز امیدواری کرد که پدرش سلامتی از دست رفته را بازیابد و به صحنه بازگردد.

وقتی پسر کوچک شجریان به جای همایون روی صحنه حاضر شد/ عکس
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
حضرت استاد شجریان بزرگ.... آرزوی سلامتی و بهروزی و سربلندی برای وجود نازنین ات دارم و از صمیم قلبم آرزومندم اگر گزندی بر جسم نازنین ات رسیده ،مشکل مرتفع شده و از هر بلایی دور باشی.اگر بگویم جان چون من که میدانم در مقابل هنر والای شما و شخصیت ناب و منحصر بفرد شما ارزشی نداشته و اگر کلیه ای ، کبدی ، ریه و یا قلبی خواسته باشید به خداوندی خدا لحظه ای تردیدی بخود راه نمیدهم و تقدیم میکنم. زنده بودن فردی چون من که هیچ هنری جز نفس کشیدن ندارد چه ارزشی ست؟ شاید آنگونه که گفتم بتوانم خدمتی به نازنینی که عمری با صدایش زندگی کرده ام ، داشته باشم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین