کد خبر: ۵۴۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

رییس کل بانک مرکزی: شفافیت و مبارزه با رانت، سیاست اصلی بانک مرکزی است

شفاف‌سازی و مبارزه با رانت جزو تفکیک‌ناپذیر تمام سیاست‌ها و اقدامات من خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس کل بانک مرکزی: شفافیت و مبارزه با رانت، سیاست اصلی بانک مرکزی است«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی ایران روز جمعه در یادداشتی با تاکید بر بهره‌گیری از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی در سیاست‌ گذاری‌های آتی این نهاد، نوشت: شفاف‌سازی و مبارزه با هرگونه رانت جزو تفکیک‌ناپذیر تمام سیاست‌ها و اقدامات من خواهد بود.

وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: بسیار ممنون هستم از صاحب‌نظران و کارشناسان محترمی که در مورد سیاست‌های بانک مرکزی و اقداماتی که من باید یا نباید انجام دهم، دیدگاه‌هایشان را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: همه عزیزان کم و بیش از آنچه که من تحویل گرفته‌ام خبر دارند. به آن بزرگواران و خصوصا مردم شریف ایران، اطمینان می‌دهم که تمام تلاشم را با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی، پولی و بانکی و همکارانم در بانک مرکزی و شبکه بانکی برای حل مشکلات و ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور، خصوصا بازار ارز و پول به کار می‌گیرم.

همتی افزود: شفاف‌سازی و مبارزه با رانت جزو تفکیک‌ناپذیر تمام سیاست‌ها و اقدامات من خواهد بود.

وی ادامه داد: تقویت ارزش آسیب‌دیده پول ملی، هدایت و کنترل بازار ارز، کنترل حجم نقدینگی و مهار تورم بیدار شده، اصلاح ساختار مالی و ناترازی بانک‌ها، مبارزه با تحریم‌های ناجوانمردانه در نقل و انتقال بانکی و مذاکرات مداوم با کشورهای مرتبط در این زمینه، بخشی از خیل عظیم اقداماتی است که در حال انجام بوده یا انجام خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: حمایت و همراهی ملت بزرگ ایران بزرگ‌ترین پشتوانه برای خدمت‌گزارشان در انجام این وظیفه خطیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین