کد خبر: ۵۴۰۶۶۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
معنی این پلاکارد این است که دستهایی در قتل هاشمی درکار بوده است؟

واکنش علی مطهری به پلاکارد جنجالی طلاب در قم؛ این شعار می‌تواند سرنخی برای نحوه فوت آیت‎الله هاشمی باشد| وزارت اطلاعات پیگیری و نتیجه را به اطلاع ملت برساند

روز پنجشنبه تجمعی در مدرسه فیضیه قم با هدف اعتراض به سیاست‌های دولت برگزار شد که وجود یک تابلو با مضمونی تهدیدآمیز نسبت به رئیس جمهور، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع روز گذشته حوزه علمیه و سردادن برخی شعار‌ها در این تجمع خواستار پیگیری این موضوع از سوی وزارت اطلاعات شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تجمع طلاب علیه دولت در مدرسه فیضیه قم نوشت: «شعار‌های طلاب علوم دینی در تجمع آخر هفته گذشته در مدرسه فیضیه قم موجب نگرانی برای حوزه علمیه قم از نظر سطح فکر و سیاست بخشی از طلاب این حوزه شد، همان چیزی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موضوع نگرانی شهید آیت‌الله مطهری بود که مبادا سیاسی شدن طلاب حوزه علمیه قم منجر به انحطاط علمی و فکری و سیاسی آن‌ها شود و به همین جهت حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که هفته‌ای دو سه روز در این حوزه تدریس می‌کرد قصد مهاجرت دائم به قم و تربیت طلاب و اصلاحات در حوزه علمیه قم را داشت و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و اندکی قبل از شهادت نیز از امام خمینی (ره) درخواست کرد که مسئولیت شورای انقلاب را رها کند و به کار اصلی خود یعنی تحقیق و تعلیم و تربیت طلاب و خصوصا مهاجرت به حوزه علمیه قم بپردازد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ مطهری افزوده است: امروز می‌بینم نگرانی آن شهید به‌جا بوده است. شعار‌هایی که در تجمع مدرسه فیضیه قم سر داده شد یا روی تابلو‌ها حمل می‌شد، نشان می‌دهد که لااقل بخشی از حوزه علمیه قم از نظر بینش اجتماعی و سیاسی دچار انحطاط شده است. در نهادی که مرجع فکری و دینی مردم شناخته می‌شود شعار‌هایی متناسب با اقشار فرومایه جامعه سر داده شد و تاسف انسان افزایش می‌یابد زمانی که در می‌یابیم که این افراد ابزار دست یک گروه سیاسی واقع شدند و روی دسته پلاکارد‌های آن‌ها نوشته شده بود: «لطفا تابلو‌ها را بعد از مراسم تحویل دهید.»

واکنش علی مطهری به پلاکارد جنجالی طلاب در قم؛ این شعار می‌تواند سرنخی برای نحوه فوت آیت‎الله هاشمی باشد

به نوشته خبرگزاری ایسنا، نماینده تهران نوشته است: تاسف بیشتر زمانی به انسان دست می‌دهد که می‌بیند یکی از شعار‌هایی که روی تابلو حمل می‌شد، این بود:‌ای آنکه مذاکره شعارت/ استخر فرح در انتظارت، اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی.

این شعار می‌تواند سرنخی برای نحوه فوت آن مرحوم باشد که برای بسیاری از اذهان به صورت یک معما باقی مانده است. در واقع مفهوم این شعار این است که آقای رئیس‌جمهور، ما همانطور که سر آقای هاشمی را زیر آب کردیم سر تو را هم زیر آب خواهیم کرد. وزارت اطلاعات باید این موضوع را پیگیری و نتیجه را به اطلاع ملت برساند. شاید ماجرای فوت ناگهانی و غیرقابل باور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز روشن شود.»

واکنش علی مطهری به پلاکارد جنجالی طلاب در قم؛ این شعار می‌تواند سرنخی برای نحوه فوت آیت‎الله هاشمی باشد

معنی این پلاکارد این است که دستهایی در قتل هاشمی درکار بوده است؟

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روز پنجشنبه تجمعی در مدرسه فیضیه قم با هدف اعتراض به سیاست‌های دولت برگزار شد که وجود یک تابلو با مضمونی تهدیدآمیز نسبت به رئیس جمهور، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را جلب کرد. بر روی این تابلو نوشته شده بود: «ای آنکه مذاکره شعارت - استخر فرح در انتظارت». 

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، کاربران، با دیدن این شعار گفتند این، علاوه بر آنکه تهدیدی علیه رئیس‌جمهور است، نوعی اعتراف به فعال بودن دست‌هائی در ماجرای جان باختن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استخر است. البته انتساب آن استخر به فرح دروغی است که معاندان ساخته‌اند. نکته جالب اینکه روی دسته تابلوهای این مراسم نوشته شده بود «بعد از مراسم تابلوها را برگردانید» جمله‌ای که برنامه ریزی شده بودن این تجمع توسط یک جریان خاص را برملا کرد.

واکنش علی مطهری به پلاکارد جنجالی طلاب در قم؛ این شعار می‌تواند سرنخی برای نحوه فوت آیت‎الله هاشمی باشد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
5
16
خدا عمر با عزت به شما بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
3
24
همه مردم میدانند چه خبر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
2
12
بیشتر پلاکاردها با مضامین سیاسی جریان خاصی صورت گرفته بود ولی این یکی شعار ( استخر فرح در انتظارت !) اوج بی بصیرتی برگزار کنندگان این تجمع به اصطلاح خود جوش ! را نشان میداد وشاید هم تهدید دولت ! انتظار از فقها ومراجع معظم حوزه برخورد با اینگونه حرکات ناشایست است
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
6
6
تجمع اندکی از طلبه ها در قم که علیه دولت خدوم روحانی صورت گرفت.عوامل تحریکی داشته.ملت هاشمی و خمینی ها را دوست دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
12
3
باز این علی مطهری یه چیزی پیدا کرده که گیر بده به این دلواپسا
بجای پاسخگویی و پیداکردن راه حل مشکلات مردم
آزادی
|
United States of America
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
2
13
میدانیم چه بر این مملکت میگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
1
پس حتما یه چیزی بوده....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین