کد خبر: ۵۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

اسیدپاشی یک زن به صورت پسر جوان

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: اختلافات خانوادگی باعث اسیدپاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ یونس منفرد عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه پرونده اسیدپاشی نشان از وجود اختلافات خانوادگی بوده است، اظهار کرد: اسیدپاشی به لحاظ اینکه در جامعه تبعات و حساسیت بسیاری دارد رسیدگی به این پرونده نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: این حادثه اسیدپاشی حوالی ظهر امروز پنجشنبه در اهر رخ داد و بررسی های اولیه نشان می دهد که موضوع بر سر اختلافاخات خانوادگی بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زن اسیدپاش که هنگام اسیدپاشی خود از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده و پسر جوان نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است و اکنون هر دو تحت درمان هستند.

سرهنگ منفرد خاطرنشان کرد: زن اسیدپاش بعد از اینکه مرتکب اسیدپاشی شده بود با سرقت خودروی پسر جوان دست به فرار می زند که طی یک ماموریت پلیسی و در عرض کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اهر یادآور شد: به دلیل اینکه هر دو هم زن اسیدپاش و هم پسر قربانی حادثه در بیمارستان بستری شده اند نتوانسته ایم به بازجویی فنی ورود کنیم و به همین خاطر تحقیقات را به زمان دیگری موکول کرده ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین