کد خبر: ۵۴۱۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

توفان 4 پرواز فرودگاه زابل را لغو کرد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: چهار پرواز امروز/شنبه/ فرودگاه زابل به دلیل کاهش دید ناشی از توفان گرد و خاک در منطقه سیستان لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا پارسا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز 2 پرواز هواپیمای شرکت ماهان در مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و همچنین 2 پرواز هواپیمای شرکت قشم ایر در مسیر مشهد - زابل - مشهد به دلیل افزایش گرد و خاک ناشی از توفان و کاهش شدید دید باطل اعلام شد.

وی با بیان اینکه امروز تنها همین چهار پرواز در این مسیر هوایی برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: هر هفته پرواز شرکت های مختلف از جمله هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان و قشم ایر از فرودگاه های سیستان و بلوچستان به نقاط مختلف کشور انجام می شود. 

به گزارش ایرنا امروز وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگردها و آلودگی هوا، تمام ادارات و نهادهای شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز را به تعطیلی کشاند. 

علاوه بر این در هفته گذشته نیز در 2 روز متوالی ادارات و نهادهای پنج شهرستان یادشده به استثنای نهادهای خدمات رسان تعطیل شدند. 

اختلال در تردد مسیرهای ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان و همچنین مسیر هوایی از دیگر پیامدهای توفان و گرد و خاک در این منطقه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین