کد خبر: ۵۴۲۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

نمایندگان از توضیحات وزیر آموزش‌وپرورش قانع نشدند/استیضاح بطحایی به هیئت رئیسه ارجاع شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس گفت که نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر آموزش و پرورش از پاسخ های بطحایی قانع نشدند لذا استیضاح به هیات رئیسه مجلس ارجاع خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
میرحمایت میرزاده در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز به ادامه بررسی استیضاح آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش پرداخت.

وی توضیح داد: اکثریت نمایندگان متقاضی استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش را به هیئت رئیسه ارجاع خواهد داد تا در مورد زمان اعلام وصول آن و در دستور قرار گرفتن مجلس تصمیم گیری کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه این استتیضاح ١۶ محور دارد، گفت: این محورها شامل روند اجرای سند تحول بنیادین، پیگیری مطالبات فرهنگیان، داشتن رابطه به جای ضابطه در انتخاب مسئولان، کاهش اعتبارات، عدم پایبنذی به برنامه های ارائه شده در روز رای اعتماد و همچنین محتوای کتب درسی است.

طبق آیین نامه مجلس بعد از ارائه گزارش کمیسیون مربوطه درباره استیضاح هیئت رئیسه موظف است آن را اعلام وصول کرده و وزیر باید ظرف ۱۰ روز در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین