پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۴۳۰۲۶
۰۳:۴۵
۱۳۹۷/۰۶/۱۰

گزارش ظریف از سفر دو روزه‌اش به پاکستان

محمدجواد ظریف در پایان سفرش به پاکستان و پس از بازگشت به تهران گزارشی از این سفر و رایزنی‌های انجام شده با مقامات اسلام‌آباد منتشر کرد.
۰۳:۴۵
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط در توییتر خود نوشت: در پاکستان دیدارهای مفیدی با نخست‌وزیر، فرمانده ارتش، رئیس مجلس، وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد و دارایی آن کشور داشتم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در هشتمین سفرم به پاکستان، افتخار داشتم اولین وزیر خارجه‌ای باشم که به دیدار  دولت جدید پاکستان رفتم. در این سفر بر گسترش روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید شد. همسایگان اولویت ما هستند.


گزارش خطا
برچسب‌ها:
ظریف پاکستان
ارسال پیام
captcha