کد خبر: ۵۴۳۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

وزیر سابق اطلاعات: توجه به پدیده نفوذ در کشور ضروری است

وزیر سابق اطلاعات گفت: در رخدادهای دیماه گذشته تعداد کل افراد در کشور محدود بود. اما ضروری است که عزم جدی برای برخورد با پدیده نفوذ وجود داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات با حضور در جمع استادان بسیجی در اولین روز اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور گفت: مسائلی که در حوزه امنیت در کشور وجود دارد، قابل مدیریت است.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: در رخدادهای دیماه گذشته تعداد کل افراد در کشور محدود بود. اما ضروری است که عزم جدی برای برخورد با پدیده نفوذ وجود داشته باشد.

همچنین شهریار زرشناس در این جلسه، با تاکید بر خطر نفوذ ایدئولوژیکی در کشور، بررسی مجدد سیر تاریخی رخداد انقلاب و بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی برای تحلیل حوادث امروز کشور را خواستار شد.

وی با اشاره به چگونگی روی کار آمدن رضاخان در ایران و اهداف پشت پرده آن درجهت ضربه زدن به هویت ملی ایرانیان، گفت: حکومت پهلوی پایه گذار فرهنگ غربی و لیبرال در کشور بود که اقتصاد ما را تک محصولی و وابسته به غرب کرده بود.

پنل تخصصی سیاسی باحضور حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر پیشین اطلاعات، دکتر منوچهر متکی وزیر امور خارجه در دولت نهم و و دهم و دکتر شهریار زرشناس استاد علوم سیاسی در سازمان تحقیقات علمی و صنعتی برگزار شد.

هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور با عنوان «بسیج اساتید و آغاز دوره تمدنی انقلاب اسلامی» از روز سه شنبه به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین