کد خبر: ۵۴۳۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

جزئیات جدید حمله اسرائیل به حماه و طرطوس/ 5 موشک صهیونیستها سرنگون شد

یک منبع نظامی سوری جزئیاتی از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به استان‌های طرطوس و حماه را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی گفت که پدافند هوایی ارتش عربی سوریه تجاوز اسرائیل به برخی مواضع نظامی در دو استان حماه و طرطوس را دفع و تعدادی از موشک‌ها را ساقط کرد.

وی افزود: هواپیماهای رژیم صهیونیستی از غرب بیروت به پرواز درآمده و برخی از مواضع نظامی در دو استان طرطوس و حماه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

این منبع تاکید کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه برخی از موشک‌‌ها را ساقط و جنگنده‌های مهاجم را مجبور به فرار کرد.



این در حالی است که ماهر یونس مدیر بیمارستان "مصیاف" گفت که جسد یک شهید و 4 زخمی در پی تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به این بیمارستان منتقل شده است.از سوی دیگر "عماد بشور" مدیر بیمارستان "بانیاس" نیز گفت که این بیمارستان 8 مجروح در پی این حملات را پذیرش کرده است.

خبرنگار خبرگزاری سانا پیش از این گزارش داده بود که پدافند هوایی ارتش سوریه 5 موشک جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده است. وی به نقل از برخی اهالی از سقوط بقایای تعدادی از موشک‌ها در نزدیکی شهرک الناصره و روستای ضهر القصیر در حومه غربی حمص خبر داد.

از ابتدای بحران سوریه تاکنون رژیم صهیونیستی با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی و تقویت روحیه آنها بارها سوریه را هدف حملات خود قرار داده است و این در حالی است که پدافند ارتش سوریه خیلی از این حملات را دفع کرده است.

دولت سوریه بارها خطاب به سازمان ملل و شورای امنیت اعلام کرده است که حملات اسرائیل با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی و جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه در آزادسازی مناطق این کشور از لوث تروریسم صورت می‌گیرد.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین