کد خبر: ۵۴۳۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

بازار سکه معکوس شد

امروز (چهارشنبه) بازار طلا و سکه در حالی کار خود را دنبال می‌کند که قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید حدود ۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز با قیمتی معادل چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود و نسبت به قیمت روز گذشته خود که رقمی معادل چهار میلیون و ۷۲۰ هزار تومان بود با افتی ۷۰ هزار تومانی مواجه شده است.

تا ساعت 14:45 امروز نیم سکه دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت داشت که نسبت به روز گذشته که با قیمت دو میلیون و ۲۲۵ هزار تومانی به فروش می‌رسید، کاهش ۵۵ هزار تومانی دارد.

ربع سکه نیز در بازار امروز یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی روز گذشته، ۲۰ هزار تومان ارزان شده است.

امروز سکه یک گرمی در بازار ۶۱۱ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۱۶ هزار تومان قیمت داشت.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

گفتنی است، صبح امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۷۴۰ هزار تومان داد وستد می‌شد که تا ظهر به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش یافت. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

درمورد قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی باید خاطر نشان کرد که روز گذشته ۱۱۹۵ دلار بود که امروز به ۱۱۹۵ دلار و ۷۰ سنت رسیده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
واقعا عجب دنیای عجیبی است دو ملیون گران میشه پنج هزاذ تومان ارزان اعلام.میکنند چرخش معکوس واقعا خودتان مسخره دارید یا مرذم را
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین