کد خبر: ۵۴۵۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

۱۱ میلیون نفر بن کالا دریافت می‌کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ۱۱ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و پشت نوبتی‌ها تا پایان شهریورماه بن کالا دریافت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله اول تا آخر شهریور ماه به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و حتی پشت نوبتی ها این بن کالا داده می شود.
وی اظهار داشت: در این مورد که این بن کالا برای ماه های آینده فقط به جمعیت تحت پوشش تعلق بگیرد یا به ۵ دهک و یا ۸ دهک داده شود، در سطح ملی تصمیم گیری می شود.

فتاح با اشاره به اینکه در مورد اختصاص جهیزیه سقف لرستان را اضافه کرده ایم و اختصاص جهیزیه به پشت نوبتی های استان در این سفر حل می شود، اظهار داشت: ساخت ۸۰۰ واحد مسکن روستایی را به لرستان سهمیه داده ایم که با همکاری سپاه ساخته می شود.

وی تاکید کرد که در احداث این واحدها از وام و کمک دولت استفاده نمی شود و فقط منابع کمیته امداد به کار گرفته می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:در این راستا تغییر رویکردی داشته ایم که کمک های موردی را بیشتر و تمام افراد پشت نوبتی را وارد چرخه مستمری بگیری و مددجویی کنیم که این اقدامات در کل کشور و در لرستان در طی شهریور و مهرماه انجام می شود.

فتاح ادامه داد: وام اشتغال در لرستان نسبت به سال ۹۶ حدود ۲ برابر شده است و در ۲ بخش روستایی و شهری نیز سقف وام را بالا برده ایم و مشکل خاصی در خصوص منابع وجود ندارد.

وی اظهار داشت: سقف وام های خرد و ضروری ۵۰ میلیون ریال بود، که طی ۲ ماه آیند این سقف کلا حذف می شود و منابع لازم برای این بخش نیز تدارک دیده شده است و تسهیلات سهل الوصولی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه امسال ۲۰ درصد مستمری همه مددجویان اضافه شده است.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
شما با دادن وام بی سرپرستان را قطع مستمری کردید که بعضی از آنان حتی از وام خرید دام با اومدن مریضی نتونستند یک دام نگهداری کنند (تلف شدند) اونا موندن و اقساط وام جمع کن بابا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین