کد خبر: ۵۴۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

تجاوز به دختر کنکوری به بهانه انتخاب رشته

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش ارائه مشاوره درسی دختری را فریب و با ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 چندی پیش پرونده ای با شکایت خانمی 18 ساله با هویت معلوم از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر آزار و اذیت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده گفت که از سوی فردی که برای مشاوره تحصیلی به منزل وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

تجاوز به دختر کنکوری به بهانه انتخاب رشته

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : پس از اتمام آزمون کنکور سراسری فردی به نام محمود که برای مشاوره تعیین رشته با منزلمان تماس های زیادی داشت و حق الزحمه خود را نیز به صورت کامل دریافت کرده بود، برای تعیین رشته کنکور دانشگاه بامن تماس گرفت و با ارسال پیغام های متعدد در پیام رسان ها و به بهانه ملاقات برای تعیین رشته مرا به خانه اش در خیابان پاسداران کشاند و در آنجا با خوراندن آب میوه مسموم ، مرا ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت محمود 34 ساله در خیابان پاسداران اطلاع پیداکردند که وی به صورت ناگهانی متواری شده است، لذا اقدامات پلیسی ومراقبت های نامحسوس از محل زندگی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام متهم در زمان مراجعه به محل سکونتش در اقدامی غافلیگرانه و قبل از هرگونه اقدام برای فرار ، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به فریب شاکی و اقدام به آزار و اذیت وی قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم روانه زندان شد .

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین