کد خبر: ۵۴۸۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
گزارشی از حال و هوای امروز بازار طلا و ارز

دلار ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان؛ سکه ۴ میلیون و ۴۰۰

بازار ارز امروز نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی‌ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده‌اند. همچنین در بازار امروز بین قیمت خرید و فروش دلار ۴۵۰۰ تومان اختلاف مشاهده می‌شود، چراکه نرخ خرید دلار در بین دلالان فردوسی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان اما نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی روند کاهشی نرخ ارز طی سه روز گذشته، امروز نیز بازار آزاد ارز بسیار شلوغ بود و مردم برای فروش ارزهای خود به بازار هجوم آورده‌اند و نرخ خرید دلار در بین دلالان رقمی بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.

همچنین دلالان، دلار را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که بر خلاف هفته گذشته اختلاف چشمگیری بین قیمت خرید و فروش آن به چشم می‌خورد و دلالان، این اختلاف قیمت را به دلیل روند کاهشی نرخ ارز اعلام می‌کنند.

همچنین یورو در بازار آزاد بین دلالان از ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان خریداری می‌شود و این در حالی است که نرخ فروش این ارز در بازار آزاد ۱۶ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است. این در حالی است که بیشتر دلالان معتقدند نرخ ارز در روزهای آینده نیز کاهشی خواهد بود و حتی ممکن است تا ۸۰۰۰ تومان نیز برسد.

در بازار شلوغ امروز تقریبا تمامی صرافی‌ها، تابلوی نرخ ارز خود را برداشته‌اند و در صرافی‌ها دلار و یورو خرید و فروش نمی‌شود و به این ترتیب مردم در حال فروش ارزهای خود به دلالان بازار ارز هستند.

بازار پرنوسان ارز در این روزها قابل پیش‌بینی نیست و به همین دلیل تفاوت میان قیمت خرید و فروش در بین دلالان بازار ارز تفاوت زیادی دارد. حتی دلالان نیز برای خرید و فروش، نرخ‌های متفاوت با فاصله زیادی را اعلام می‌کنند و عمدتا با فروشنده‌ها و خریداران راه می‌آیند.

همچنین امروز رحمانی فضلی - در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور - به عنوان رییس این ستاد، به تلاطم غیر واقعی بازار ارز و سکه اشاره و تصریح کرد که با تصمیمات مناسبی که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گرفته شد، شاهد سامان‌یابی وضعیت بازار و سیر نزولی قیمت ارز و سکه خواهیم بود.

در بازار طلا و سکه نیز امروز قیمت‌ها به روند کاهشی سه روز پیش خود ادامه داده و سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان کاهش یافته است که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۷۵ هزار تومان ارزان شده است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۳۰۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و نیم سکه نیز دو میلیون و ۲۹۱ هزار تومان معامله می‌شود.

امروز ربع سکه یک میلیون و ۳۰۱ هزار تومان و سکه گرمی ۶۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که روند کاهشی قیمت خود را حفظ کرده است.

هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت است.

در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار که از آن به عنوان طلای آب شده یاد می‌شود یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد و هر اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۱۹۴ دلار و ۷۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
الکی شلوغ کنید. مثلا دلال ها گول خوردنند . همه چی خوب شد مثلا. خخخخخخخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین