کد خبر: ۵۴۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

فرار ملی‌پوش فوتسال به خارج از کشور بعد از نزاع خیابانی

ملی‌پوش سابق فوتسال بعد از درگیری در نزاع خیابانی و به کما رفتن فرد مضروب، به یکی از کشورهای اروپایی گریخت.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش غیبت یکی از بازیکنان لیگ برتری در تمرین‌های تیمش، باعث ایجاد حواشی و گمانه‌زنی‌هایی شد و شایعه‌هایی از او مبنی بر پیوستن به یک تیم خارجی یا خداحافظی از فوتسال به گوش رسید اما این ملی‌پوش که در سال های اخیر سابقه قهرمانی با ایران در جام ملت های آسیا را هم دارد و از بازیکنان مورد علاقه ناظم‌الشریعه نیز بود، چندی پیش در یک نزاع، فردی را با ضربات چاقو راهی بیمارستان کرد، این بازیکن در حال حاضر به آلمان گریخته است. او هفته پیش به صورت غیرقانونی و از طریق صربستان، وارد آلمان شده و قصد گرفتن پناهندگی دارد.

هم‌چنین فرد مضروب که از ناحیه ریه دچار آسیب شده بود، درحال حاضر در کما به سر می‌برد. این فرد ابتدا حاضر شده بود در ازای دریافت دیه و کمک هزینه های درمان، رضایت دهد و «الف» نیز بخشی از آن را پرداخت کرد. این بازیکن با دریافت مطالبات خود از باشگاه و فروش خودرو شخصی‌اش، توانسته بود بخشی از دیه را بپردازد اما با به کما رفتن فرد مضروب، ملی‌پوش سابق نیز به فکر فرار افتاد.

این بازیکن پیش‌تر اعلام کرده بود به دلیل پایین آمدن قرارداد فوتسالیست‌ها، به دنبال بازی در خارج از ایران است و درحال فراهم کردن زمینه رفتنش از ایران بود اما غیب شدن یک باره‌اش، موجب تعجب هم تیمی‌هایش شده است.

به گفته یکی از نزدیکان این ملی پوش سابق، او پیش از رفتن به آلمان حرفه آرایشگری را نزد یکی از دوستانش آموخت تا بتواند در این کشور از این طریق ارتزاق کند.

یک سال پیش نیز یکی از دختران ملی پوش فوتسال نیز در سانحه رانندگی و در حالت مستی باعث فوت یک سرباز نیروی انتظامی شده بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین