کد خبر: ۵۴۹۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

حاجیلو: با یک خرابه چه کار می‌توان کرد؟/ گِرو "خداد تومان" گرفته اما یک هزارم تیام هم نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید هیچ کدام از افرادی که در باشگاه حضور دارند، لیاقت هواداران این باشگاه را ندارند و باید با تمام وجود برای هواداران کار کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال که به همراه تیم استقلال در اهواز به سر می‌برد، درباره شرایط استقلال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط روحی خوبی داریم. برای جام‌حذفی گرفتار مسائل گذشته به خاطر نتایجی که نگرفتیم شدیم. ما سعی می‌کردیم تا هواداران را خوشحال کنیم و احساس دین نسبت آن‌ها می‌کنیم. وقتی که گل زدیم فکر کردم لیگ یا جام‌حذفی را بردیم. می‌دانم باید زودتر از این‌ها به برد می‌رسیدیم. خوشحالم که از این تنگنا خارج شدیم و بازیکنان استرت‌شان کم شد و بازیکنان در تمرینی هم که دیروز داشتیم شاداب‌تر شدند.

او افزود: چند مصدوم داشتیم که نویمایر، روزبه و خسرو حیدری هستند اما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای بازیکنان مصدوم را پر کنند. ان‌شاءالله بتوانیم نفت را در لیگ برتر ببریم و کمی از ناراحتی هواداران کم کنیم. ما با این که در خانه حریف هستیم اما احتیاج بیش‌تری به این سه امتیاز نسبت به نفت داریم. این سه امتیاز برای ادامه حیات فوتبال‌مان است و راه‌مان را در ادامه آسان می‌کند.

سرپرست استقلال در گفت‌وگو با برنامه "تهران ورزشی" درباره واکنش مهدی قائدی پس از تعویض در بازی نفت مسجد سلیمان که گفته می‌شود بطری آب را بر زمین کوبیده است، توضیح داد: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان کاری نکرد. اگر این کار را کرده بود، مستقیم به تهران برمی‌گشت. من از این که به استقلال آمدم خیلی خوشحالم اما چیزی که من را اذیت می‌کند این است که بازی بازیکنان با خلق من یکی نیست. من قبلا راجع به قائدی گفتم که مدیرعامل باید حواسش به قائدی باشد تا مجاهد خذیراوی نشود. نباید بازیکن جوانی که وارد استقلال می‌شود را بزرگ کنیم. آن‌ها وقتی حمایت هواداران را می‌بینند، ظرفیت این دیده شدن را ندارند. نوع تربیت بازیکنانی که از ۱۲ سالگی در استقلال بودند با بازیکنانی که به تازگی به استقلال آمدند فرق می‌کند. آیا این بازیکن تا حالا یک بار در عمرش کتاب خوانده است؟ البته منظور من قائدی نیست و از روزی که آمده منظم بوده است.

حاجیلو ادامه داد: او وقتی به بازی می‌آید باعث می‌شود ما رو به جلو تر بازی کنیم اما دلیل نمی‌شود که بازیکنی که خوب بازی می‌کند، هر کاری که بخواهد انجام دهد. استقلال برای مردم است و اگر بازیکنی را بزرگ می‌کنند، از شما مسوولیت بیش‌تری می‌خواهند و باید الگوی جوانان شوید. تعویض او در بازی نفت مسجد سلیمان به خاطر اخراج وریا بود ولی بعد از تعویض من حرکت اشتباهی از او ندیدم و اگر حرکتی صورت گرفته مربوط به گذشته است.

او در ادامه درباره مقایسه نتایج استقلال با پرسپولیس و این که هنوز انتظارات هواداران برآورده نشده است، بیان کرد: قلبا می‌گویم که هیچ کدام‌مان در مجموعه استقلال لیاقت این هواداران را نداریم. وقتی گریه‌های هواداران را می‌بینم، مانده‌ام که چطور نمی‌توان این میزان عشق به استقلال را درک کنیم. من نمی‌خواهم از این مدیرعامل حمایت کنم ولی از وقتی آمده است به گذشته کاری نداشته است. همه افراد باشگاه در حال فعالیت هستند.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: شما دیدید که پرسپولیس مقابل السد با قلبش بازی کرد. باید در استقلال تصمیم عاجل بگیریم و با جان و دل کار کنیم. چطور در گذشته کسانی که مسوولیت داشتند و پدر استقلال را درآوردند، راحت زندگی می‌کنند؟ من نمی‌توانم اسم ببرم اما همه می‌دانند موضوع چیست؟ مگر می‌شود که تیامی که ۲۰ هزار دلار می‌خواهد، به جای او با گرو با خدا تومان پول که یک هزارم تیام هم نیست، قرارداد ببندیم. یا بازیکنان باکیفیتی که امسال از استقلال جدا شدند.

اصغر حاجیلو در پایان اظهار کرد: آقای فتحی از استقلالی‌های قدیمی است و همه کسانی که آمدند دلسوزی می‌کنند تا بازیکنان به موقع پول بگیرند. مردم فوتبال را می‌فهمند و بازیکن باید با قلب بازی کند. مردم می‌فهمند که ما با قلب بازی می‌کنیم یا برای رفع مسوولیت این کار را می‌کنیم. آدم‌هایی که در گذشته بودند، فقط برای کسب و کار، فعالیت کردند و الان راحت در گوشه‌ای نشستند. پارسال به بازیکنی که برای تست پزشکی آمده، معرفی‌نامه‌ای شبیه قرارداد دادند و الان باید استقلال به او خسارت بدهد. آن‌ها کارهای‌شان را کردند و الان می‌گویند نگاه کنید که نفر بعدی چه کار می‌کند. نفر بعدی با یک خرابه چه کار می‌تواند بکند؟ من اگر مسوولیت قبول کردم، اگر می‌توانم بسم‌الله؛ ولی اگر نمی‌توانم باید از استقلال بروم. باید جواب مردم را بدهیم. مطمئن باشید در آینده بازی متفاوتی از تیم شفر خواهید دید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین