کد خبر: ۵۴۹۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

کمک به درمان کودک سه ساله سرطانی

خانواده ای چهار نفره در شمال کشورمان نیاز به یاری و کمکی دارند تا بتوانند زندگی فرزند کوچکشان که به بیماری سرطان مبتلا شده را نجات دهند
آفتاب‌‌نیوز :
پسر خانواده چهار نفره که چهلم محرم سال قبل بدحال و بیهوش می‌شود، بعد از بستری در بیمارستانی در یکی از شهرهای شمالی و انجام آزمایشات و ام ار آی  معلوم می‌شود که این کودک حدود سه ساله در سر خود دارای تومور بدخیم مغزی‌ است و باید هر چه سریعتر شیمی‌درمانی آن شروع شود.

از یک سال پیش پدر خانواده که کارگر ساختمانی، مستاجر و زندگی عادیش به سختی می‌گذشت دچار بحران بزرگتری هم شده و آن درمان فرزندش است. وی بواسطه دوستانش از چند بانک وام و از چند نفر از اقوام و آشنایانش قرض می‌گیرد تا درمان فرزندش قطع نشود و این کار را تا به امروز انجام داده است.

ولی متاسفانه این خانواده بی‌بضاعت برای ادامه درمان فرزند خردسالشان با مشکل مالی  مواجه شده‌اند و دیگری توانی برای ادامه درمان ندارند و ادامه درمان فرزندشان که برای هر بار شیمی درمانی بایستی به تهران مراحعه کنند از هفته قبل متوقف شده است.

تومور داخل سر این کودک خردسال در حال بزرگ شدن و جسم وی در حال ضعبف شدن است بطوری که از راه رفتن باز مانده و دست و پای چپش بی‌حس شده و وضعیتش هرروز بد و بدتر می‌شود.

امید است با کمک و یاری شما عزیزان بتوانیم مشکل مالی این خانواده را که نیاز به کمک مالی دارند حل کنیم.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین و نیکوکاران عزیز تقاضامندیم نسبت به واریز مبالغ کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 5022291900030667  نزد بانک پاسارگاد بنام  موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران اقدام نمایند و ما را در این کار خیر و مقدس یاری نمایند…. آدرس سایت:http://hakeim.ir
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین