کد خبر: ۵۴۹۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵

توقیف پژو پارس با ۲۲۹ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری پلیس شهرستان داراب، یک‌دستگاه پژوپارس توقیف و ۲۲۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب هنگام گشت‌زنی در محور بندرعباس به داراب به یک‌دستگاه پژوپارس مظنون که راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۲۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه قاچاقچیان متواری شدند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، این مقام ارشد انتظامی با اشاره به همکاری شهروندان در تامین امنیت و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، عنوان داشت: شهروندان می‌توانند اخبار و گزارشات خود را درباره فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
تریاک که دیگه جزء مخدرها محسوب نمیشه. آزادش کنن هر کسی که دوست داره مصرف کنه.بهتر از اینه که این همه جوون در اثر مشروب سمی بمیرن و 300 _ 400 نفر هم روی دست بیمارستانها بمونن.مشروب در همه ی اشکالش حرام شرعی ست.ولی تریاک لااقل حرام شرعی نیست پس از غیرقانونی بودن هم درش بیارین .از شیشه و متادون و کراک و اکستاسی و هزار آت و آشغال دیگه که بهتره. درمان همه ی دردهاست هر چند خودش درد بی درمانه . هر چیزی که ممنوع بشه میل مردم بطرفش بیشتر میشه.آزادش کنید و خلاص.لااقل از این همه دوا و دکتر رفتن راحت میشیم.همین 229 کیلو رو بین مردم تقسیم کنید و بذارید مردم حالشو ببرن بابا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین